Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

har ett pass övers

Jag skulle gärna ta det

Permalänk
Skrivet av Triggah:

Jag skulle gärna ta det

du har PM

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

har ett pass övers

Jag tar jätte gärna det

Permalänk
Skrivet av fritzner:

Jag tar jätte gärna det

de är tyvärr slut nu

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Haha lite för långsom där!

Om andra har ett till övers tackar jag hemsk mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Har en polare med det problemet :/ ska fråga han om han har en lösning på det

låter bra, tack för det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Eftersom din post var editad visste inte jag om du editade den efter dom efter pga stog last edited XX:19

Det var därför jag editerade mitt andra inlägg. Det från xx:06 med samma svar var inte editerat

Permalänk
Medlem

GZYWZN-CTMW-NRNGTD-WVWD-N6GEE6
4TK4DH-E6GY-N7K27G-HDKT-4WGBRG

Permalänk

Någon vänlig själ som kan skänka en kod till mig? PM

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skulle också blive väldig lycklig om någon ville skänka mig en kod!
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Eftersom jag är extra ledsen just nu skulle jag extra mycket uppskatta ett guest pass på pm.

Permalänk
Medlem

Skulle också bli jätteglad av att få en kod av någon vänlig själ. Gärna på PM. Tack på förhand!

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk

har två diablo guest pass och ett WoW som jag aldrig kommer använda. ger till de tre första som skickar PM.

EDIT: då var dom slut

Visa signatur

i9 9900k @ 4.9GHz | ASUS ROG Strix Z390-F Gaming | Gigabyte GTX 1080 Ti Gaming OC | Corsair Hydro H100i RGB Platinum | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB @ 3200Mhz | Corsair RM850x 850W v2 White Series | Fractal Design Meshify C | Samsung NVMe 970 EVO Plus 500GB | Samsung 850 EVO 250GB | Western Digital Black 1TB 7200rpm |

Acer XB271HU | Vortex Pok3r RGB Cherry MX Nature White | Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem

Även om jag missade denna chans var det ett väldigt trevligt initiativ radikalrädisa!

Visa signatur

Asus A53S, i7-2630QM, 2.0 GHz, GT 540M

Permalänk
Medlem

om med är någon hjärtlig själ som har ett pass över så vill jag gärna ha ett, tack!

Visa signatur

Sann livsglädje är att få göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. För så mycket pengar som möjligt. Åtta timmar varje vardag, med ledig helg.

Permalänk
Medlem

Samma här! Få min kväll räddad

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Fattig student som man är, ville jag prova på spelet och se om det är värt det innan man lägger dom få pengar man får in den 25e och köper spelet. Skulle uppskatta detta otroligt mycket!

Ha en fin natt och fortsätt grinda!

Permalänk

Skulle köpa guest pass på offgamers... men vafan så är det out of stock! Skulle gärna vilja ha en kod!

Permalänk
Medlem

Skulle också gärna vilja testa på diablo om någon sitter på ett guest pass som dom inte behöver:P

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Medlem

Skulle bli väldigt glad ifall någon vänlig själ kunde dela med sig av ett guestpass Tack på förhand

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem

skulle gärna ta emot ett guest pass om någon har ett över!
tackar!

Permalänk
Medlem

Bara köp spelet, det är värt det Kommer ändå sluta med att ni köper det om ni annars bara får köra till skeleton king

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Jag hade väldans gärna tagit emot ett guestpass av nån vänlig själ så man kan testa, nån vecka tills lön så kan inte köpa än

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 750D ] [ CM Hybrid Silent Pro 1050W ] [AMD Ryzen 7 5800x] [Gigabyte Aorus B550 PRO V2] [MSI RTX 3080 SUPRIM X ] [ HyperX Fury Black DDR4 32GB 3600MHz] [Samsung 970 Evo plus M.2 500gb]

Permalänk

Skulle gärna ta imot ett pass.

Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett guestpass om någon har ett till övers, kommer dela ut mina guest pass här så fort ja själv får spelet

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Moderator
Moderator

*sammanfogat trådar som gav ut pass*

Vi försöker hålla detta lite samlat, mkay? Happy looting, all.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

guest pass?

vore extremt tacksam för ett guest pass, skulle aldrig tveka på att köpa spelet direkt om jag inte var osäker på min dator och hur spelet fungerar på den..

som sagt, tusen tack på förhand om någon har ett över!

Permalänk

Tar gärna emot en quest pass. Kommer naturligtvis skänka mina i denna tråd när man inskaffat spelet själv. Vad gör man inte för att värna om sina medmänniskor?

Permalänk
Medlem

Har fått mitt spel nu så ger mina två nycklar diablo 3 guest pass och ett guest pass till WoW

Diablo 3 - NMP9FW-EEWB-B6X7NJ-KJWW-8EG4WV
Diablo 3 - FMYDTR-4Y6W-DHC78C-RFTP-49VHVJ
World of Warcraft - J9E8DX-8WMW-ZC7E2E-WH9M-N92YF7

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDyEy:

Har fått mitt spel nu så ger mina två nycklar diablo 3 guest pass och ett guest pass till WoW

Diablo 3 - NMP9FW-EEWB-B6X7NJ-KJWW-8EG4WV
Diablo 3 - FMYDTR-4Y6W-DHC78C-RFTP-49VHVJ
World of Warcraft - J9E8DX-8WMW-ZC7E2E-WH9M-N92YF7

Tog Diablo 3 - FMYDTR-4Y6W-DHC78C-RFTP-49VHVJ , tack så mycket för det !