Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDyEy:

Har fått mitt spel nu så ger mina två nycklar diablo 3 guest pass och ett guest pass till WoW

Diablo 3 - NMP9FW-EEWB-B6X7NJ-KJWW-8EG4WV
Diablo 3 - FMYDTR-4Y6W-DHC78C-RFTP-49VHVJ
World of Warcraft - J9E8DX-8WMW-ZC7E2E-WH9M-N92YF7

Tackar!

Visa signatur

Sann livsglädje är att få göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. För så mycket pengar som möjligt. Åtta timmar varje vardag, med ledig helg.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ReDyEy:

Har fått mitt spel nu så ger mina två nycklar diablo 3 guest pass och ett guest pass till WoW

Diablo 3 - NMP9FW-EEWB-B6X7NJ-KJWW-8EG4WV
Diablo 3 - FMYDTR-4Y6W-DHC78C-RFTP-49VHVJ
World of Warcraft - J9E8DX-8WMW-ZC7E2E-WH9M-N92YF7

Jag var tydligen för seg

Permalänk
Inaktiv

Är guest pass samma som starter edition?

Permalänk

Vore toppen om någon hade ett pass de ville sända över till mig då jag är osäker på hur min dator hanterar spelet innan man rusar ut och köper, om man nu ens lyckas hitta ett exemplar i stan

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Någon som kan skänka eller låna mig ett guest pass key tills nästa vecka ? våre snällt PM

Permalänk
Medlem

tar gärna en nyckel! vill testa d innan jag köper d

Permalänk
Medlem

Har inte fått mitt spel än, nåt krånglade med min pre order och nu sitter jag här =(

har nån en nyckel över så vore det otroligt uppskattat! (PM)

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Mitt paket ligger och väntar men ica har tydligen inte öppet idag.. finns det något guestpass kvar tar jag tacksamt emot det via PM

Permalänk
Medlem

Om någon har ett över så tar jag det gärna via PM:)

Permalänk
Medlem

skulle vara riktigt taksam om någon kunde ge mig ett guest pass:D varför ge till dom som har köpt spelet men inte orkar vänta i 1 dag.

Permalänk
Medlem

Fick mitt guestpass här så lägger upp 2 guestpasses här till wow & sc2 i gengäld.

WoW: 2VRG4W-K2CC-BTEN9F-Y7KV-R2GV2M
Sc2: CXEM9H-JB2F-VWY4JB-YVYX-BHNRTY

Permalänk
Medlem

Tar gärna en kod över PM

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk

Är bra sugen på detta spel men skulle vara kul att få testa det innan man köper så om någon har en kod över så skulle jag gärna ta emot den.

Visar det sig att spelet är som jag tror det är så inköps det Imorgon och kan då ge tillbaka en gästnyckel..!

Visa signatur

"Är man inte bäst så får man se till att bli det"

Permalänk
Medlem

Om nån har ett guest pass till övers så tar jag gärna en.

(via pm vore fint)

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Någon snäll själ som kan skänka ett guest pass till en fattig person som
inte kommer kunna skaffa diablo på en vecka ;(?

I haz cookiez?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Jag säljer min själ för ett guestpass :] om någon vänlig människa skulle kunna ge mig ett över pm :]
Är fattig och var dum nog att lägga pengar på medecin och mat istället. Skulle kunna byta bort mitt swtor acc utan speltid mot guestpass om någon är sugen så skicka pm :] (L)
Mvh /Marcus

Lägger till
Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har du fått någon nyckel än, eller behöver du fortfarande?

Jag tar gärna en kod!

Permalänk
Medlem

Jag söker fortfarande

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en kod också!
Någon snäll person får gärna skicka en via PM till mig om dom vill vara snäll mot mig

Visa signatur

Lillburken Mobo: Gigabyte GA-970A- UD3 Processor AMD Phenom2 x4 955, 3,8 Ghz Chassi Fractal Design R3 Grafik ASUS GTX 560 Ti, klockad SSD Crucial M4 128 GB Nätagg Corsair CX 600 Ram Corsair 8 GB, 1333 Mhz Kylning Antec Kühler 620 vattenkylning

Permalänk
Medlem

Jo jag föredrar också pm, lyckas missa alla koder i tråden..

Permalänk

Tips för er som fortfarande letar nycklar; Skriv varför just ni skulle behöva en nyckel.

Har ni aldrig spelat ett Diablo spel och undrar om detta skulle vara något för er?

Väntar ni på att erat Diablo 3 ska komma på posten och vill få några extra timmars spelande innan riktiga varan kommer?

Är ni supersugna på D3, men inte är säkra på hur det kör på eran dator och vill därför kunna prova med ett Guest Pass innan ni köper?

Personligen har jag en ganska bestämt uppfattning om vilka anledningar jag anser som bra anledningar att få mitt sista Guest Pass, och tänker inte slänga iväg det till en av alla som säger att de vill ha ett, utan vill vara säker på att det hämnar i rätt händer

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag var ett fan av 2an för massa år sen, men nu är jag ju äldre och spelar ej så mycket dataspel längre, tänkte att det kunde vara värt att prova och se om 3an kan få en i samma anda som diablo 2 fick. Så jag vill egentligen bara prova och se om det ger mersmak för att köpa hela spelet.

Permalänk
Medlem

Jag har spelat D1 och D2, och älskat båda, väntat på det här spelet lika länge som alla andra, men pga oförutsedda kostnader så gick mina pengar till nå annat tragiskt istället för D3, så sitter just nu och väntar på mitt spel, och vill gärna ha ett guest pass via PM så jag kan testa spelet lite innan jag får det, för då kan jag se redan nu ifall min dator klarar av allt eller ifall jag ska passa på och lägga en beställning på nå nya delar nu när jag har pengar och spelet är påväg till mig.

Mvh Evil1

Visa signatur

Lillburken Mobo: Gigabyte GA-970A- UD3 Processor AMD Phenom2 x4 955, 3,8 Ghz Chassi Fractal Design R3 Grafik ASUS GTX 560 Ti, klockad SSD Crucial M4 128 GB Nätagg Corsair CX 600 Ram Corsair 8 GB, 1333 Mhz Kylning Antec Kühler 620 vattenkylning

Permalänk

Vad fasiken..Har lirat d2 från och till flera år sen det kom ut. Vill bara testa det nya efter att ha missat betan. Väldigt efterlängtat spel. Kommer köpa det efter löning men just nu känner jag bara för att lira!!!

Visa signatur

[Lenovo Legion Y520]

Permalänk
Medlem

Någon som vill byta sitt guest pass mot ett steam acc med 1.6 på ? pm

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha ett guest pass om någon har över. Har aldrig testat något utav diablo spelen och skulle vilja se om det vore något som man föll för! Vore väldigt tacksam.

Om någon har skicka gärna via pm. Tack!

Permalänk
Medlem

Skulle också vilja ha ett guest pass. Men har bara en simpel anledning... Inväntar löning, det är lite knappert nu...
Har någon ett guest pass kvar så skicka gärna PM.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Alltid velat spela diablo 3 och tyvärr låter ekonomin inte det. Bättre i förr i tiden där föräldrar köpte de du ville ha Är en hardcore diablo spelare som klarat ettan, tvåan och expansion pack. Väntat aslång tid på trean och när den kommer kan man inte spela det
Skulle extremt uppskatta att någon vänlig själ kan ge mig ett guest pass Man får hoppas på det bästa och hoppas Mr.Lasergurka ger mig en eller någon annan schysst person

Permalänk

Hejsan!
Undra om det finns någon vänlig själ därute som skulle vilja skänka ett guest pass då jag är ett diablo fan men helst vill jag prova på det innan jag slänger några pengar på det !

Permalänk
Medlem

Har bara testat spel serien och den föll mej aldrig i smaken då, men vill gärna ge den en chans igen man vet ju aldrig

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ