Permalänk

skulle vara awesome om någon råkar ha en guestpass över till en snubbe som vill prova innan han köper spelet

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot ett guestpass alla polare som lirar D3 har köpt digitalt...

Permalänk
Medlem

Helt ny här men skulle gärna vilja testa D3 eftersom polare säger att det är grymt men ingen kan låta mig testa på deras. Vill bara inte slänga pengar i sjön för att testa glida lite.

Permalänk
Vägledare

Någon snäll själ som kan vara vänlig och ge mig ett också

Permalänk
Medlem

Är det någon som har ett guest pass? Försöker få min polare att börja lira, och bästa sättet är om han får testa lite.

Permalänk

Hej, skulle också jättegärna ta emot ett guest pass för att kolla hur diablo 3 fungerar på min dator innan jag köper det...
PM:a tack

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Sällar mig till skaran som vill testa spelet..
Konstigt att alla ska köpa digital version av det så man inte får nåt pass!
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Testa på MAC

Tjo, skulle vilja ha ett guest pass för att kunna testa på min mac innan jag köper det. Tack på förhand. PM tack...

Permalänk

Är sugen på att köpa D3 men vet inte om min internetuppkoppling är tillräcklig och om min dator pallar..
Vore underbart om någon ville PMa mig ett guestpass !

Tack på förhand

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Skrivet av Offler:

Ha så kul! Går dock inte att komma in på servrarna just nu

edit: har en till, den som skriver den finaste dikten får den!

När jag min Guest Pass fick, blev det en kick.
In på en server och börja kötta, så tangentbord och mus blir nötta.

Håller tummarna !

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskatta ett guest pass Extremt mycket försökt hela dagen att få tag på ett på diverse forum!

Permalänk

Jag är nu villig att betala 50 kronor för ett fungerande EU guest pass, betalning sker via överföring via internet. Pengarna för över efter att koden visats vara giltig. Kontakta mig gärna via pm. Är ej hemma förrän 14:30 så pengar kan ej skickas före det. Jag använder mig utav handelsbanken vilket betyder att om du har en annan bank kan det ta upp till en dag innan du har pengarna!

Nu begår jag antagligen något regelbrott men hoppas att moderator kan förstå suget jag har för att spela och ge mig en varning i så fall!
Tack på förhand!

Permalänk

Skulle gärna vilja prova Diablo3 då jag inte riktigt vet om det är värt att köpa det just nu. Vore grymt att få testa det innan så man vet lite vad man ger sig in på. Har spelat alla de tidigare spelen i Diablo-serien men har inga förväntningar på 3:an då ja vet att man bara blir besviken och allt för nostalgisk! Tack på förhand!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Jag har 2 styck nycklar som jag gärna delar med mig av, hade varit nice å fått en cs:go beta nyckel om någon om någon har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Jag har 2 styck nycklar som jag gärna delar med mig av, hade varit nice å fått en cs:go beta nyckel om någon om någon har.

Du har PM

Permalänk
Medlem

Byta mot xbox spel?

Hej alla
Om någon fortfarande sitter inne med ett guest pass, "betalar" jag gärna med ett xbox spel eller något annat av interesse. Väldigt sugen på att testa det, men vill helst inte betala 600 spän innan jag vet om det är något för mig. Spelar normalt inte denna genre.
Jag bor i Göteborg, om inte du är härifrån skickar jag det rek. istället

Skicka gärna en PM

Tack!

Permalänk

Om jag får en av nycklarna så lovar jag dig att jag ger dig en cs:go nyckel om jag får tag på en.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag skulle bli väldigt glad om någon hade kunnat tänka sig att dela med sig med ett pass till mig, vill prova och se hur det fungerar på min Macbook Air!

/Niklas

Visa signatur

ASUS P8P67 EVO B3 - Intel Core i5-2500K - Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC - Corsair Vengeance Low Profile 8GB

Permalänk

skulle va nice om nån hade ett guestpass över man kunde få

Permalänk
Medlem

vill gärna ha en kod för att testa

tack på förhand

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
Medlem

De 2 nycklarna som jag hade är utdelade ...

Visa signatur

My sole companion is my weapon. I must care for it better than any hunter has ever cared for his beast. I must master it more than any warlock has ever mastered his demon. Without me, it is useless. Without it, I am nothing.
I am the Warrior. Death is my business. Be it yours...or mine.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brajg:

Jag har 2 nycklar till guest pass och de 2 första som skickar ett mess får dem.

jag vill gärna ha en kod

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....

Permalänk
Medlem

Har två guest-pass.
Skicka PM så får du en kod under kvällen.
OBS 2 första pm får koderna, fast kan ta nån timme innan jag kollar mina pm.

Edit: Båda borta!

Visa signatur

MSI B450 Mortar, AMD Ryzen 7 5700x, Phantek PH-TC12DX, Corsair Vengeance 32GB, KFA2 GTX1080 8GB, Crucial P1 1TB, Corsair RM850W, Fractal Design mini C.

Permalänk

Skulle också varit väldigt tacksam om någon snäll själ skunna kunna skänka ett guest pass....

/Sebastian Curylo

Permalänk

Diablo 3 guest pass

Hej kan någon skicka mig ett guest pass, vill pröva D3 tack på förhand

Permalänk
Medlem

Tjena alla Diablo 3 sugna! nu har jag två koder, köpte spelet idag. Så här kommer den ena!
MBZKED-RNFT-6VBXDB-DXGP-NMHG2J

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha en kod, om nån vänlig själ har en över!

Permalänk

Är det någon som har ett Guest pass att ge mig så är jag otroligt tacksam skulle vara guld värt om du kunde skicka det i ett PM till mig

Permalänk
Medlem

Det måste ju finnas jätte många guest codes därute?

Permalänk
Medlem

Ja jag tycker detta också, så jag ber snällt igen om ett guset-pass till mig så jag får se vad min Macbook Air går för!

/Niklas

Visa signatur

ASUS P8P67 EVO B3 - Intel Core i5-2500K - Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC - Corsair Vengeance Low Profile 8GB