Permalänk
Medlem

Jag tar också gärna en. Vill ha en låda men missade hela lådtåget pga övertid, så jag måste ha något att spela fram tills jag får tag på ett ex

Permalänk
Medlem

HelQ: Whoa, den som var före mig måste ha varit sjuuukkt snabb!

Permalänk
Medlem

Ja, men jag har ett pass till som jag tänkte vänta med att ge ut, men strunt samma- du har den i pm snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HelQ:

Har 1 pass över, PM - först till kvarn

Tog inte många sekunder.

Tack så hemskt mycket! Kvällen är räddad!

Permalänk
Medlem

Haha, wiieee! Shit vad soft, apschysst! Tack!

Permalänk
Medlem

Fick du PM? Verkar bugga för mig, skicka ett PM till mig om du inte fått koden en så skickar jag via svar.

Permalänk

Hej!

Jag tar gärna emot ett guest pass! Den som är snäll får gärna skicka PM till mig.

Med vänlig hälsning, Kim.

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

tar även emot guest pass, min polare vill ha en så vi kan lira!

Permalänk

Hej!
Har ej fått beställda min kopia av spelet ännu och sitter med sjukt sug av att spela nu, blir ju inte bättre av att kolla streams..
Så kontentan är tar gärna emot ett guest pass

Tack på förhand
Håkan

Permalänk

D3: TRZREH-B82H-YM4MNT-CBPC-9XM6T4
D3: PGJC9W-GKKE-R4EJ7V-Z4R8-MG2PGC
WoW: DJXV9K-P284-2H76VY-8MRJ-K2WB94 (Till lvl 20. Trodde det var gratis för alla?)

Permalänk
Medlem

Tackar Stab!

Permalänk
Medlem
Skrivet av StabTheDrama:

D3: PGJC9W-...

Tack och bock och bug!

Visa signatur

as far as we can tell, the massacre went well...

Permalänk
Medlem

Någon som har en Guest key över?

Måste vänta till den förste för att kunna köpa det :S Kommer inte klara det!

Den som är snäll nog skicka PM till mig med en kod!
Kan sägert ge något tillbaks om det är så!

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna också vilja ha ett Guest Pass om någon har ett över. Vore väldigt tacksam.

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk
Medlem


Någon måste ha en över att skicka i ett PM till mig.
Bjuder på en öl/red bull/jolt eller ett glas vatten.

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Medlem

Kan inte heller hålla mig! Jag säger som tusen andra, tar gärna emot ett Guest Pass om någon har ett över! ^^

Permalänk

Hej

Jag skulle gärna vilja testa om min gamla dator pallar med spelet innan jag köper - så har du ett över och vill skänka så ställer jag gladeligen upp

MVH Johan

Permalänk
Medlem

Man vill ju inte vara sämre än alla andra, så om någon vänlig krake har en nyckel över skulle jag bli väldigt glad!

Visa signatur

Hejsan!!

Permalänk

C8JD8C-TN6N-6BGY9N-ZB92-9KH64K
XYZVXF-RPFY-FR4H4B-J8KT-T4WF7X

Egentligen är det väl korkat att lägga ut koderna med tanke på att det är så många som vill spela att jag själv inte kommer in i spelet. Men vad kan två spelare mer eller mindre göra?

Visa signatur

]:)
veni auditivi decendare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fultomten:

C8JD8C-TN6N-6BGY9N-ZB92-9KH64K
XYZVXF-RPFY-FR4H4B-J8KT-T4WF7X

Egentligen är det väl korkat att lägga ut koderna med tanke på att det är så många som vill spela att jag själv inte kommer in i spelet. Men vad kan två spelare mer eller mindre göra?

TACK!

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk

Letar fortfarande efter ett guest pass. Frugan får sitta ensam och spela atm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fultomten:

C8JD8C-TN6N-6BGY9N-ZB92-9KH64K
XYZVXF-RPFY-FR4H4B-J8KT-T4WF7X

Egentligen är det väl korkat att lägga ut koderna med tanke på att det är så många som vill spela att jag själv inte kommer in i spelet. Men vad kan två spelare mer eller mindre göra?

Fan, drog i några minuter, och nu var dem tagna

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem
Permalänk

En resa på 6 mil och fick ändå inget D3 idag. =( Har något ett guest pass över så hade det varit väldigt uppskattat.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha ett guest pass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

någon som vill ha?

Jag!!!!

Permalänk
Avstängd

Klart man vill ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

någon som vill ha?

Jag, Pmade dig i hopp om att få en

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Den som skickar mig ett pm med en d3 guest pass får en kaka och en kram

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Jag vill ha