Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
jkpg
Registrerad
Jan 2012

galet msi moderkort

kan inte installera msi control center eller msi live update får bara error och där är rätt version osv. har inte en aning om vad problemet är men har mina funderingar om att det kan vara nåt knas med moderkortet, någon som har haft liknande problem eller nåt ? kan det tänkas hjälpa med en bios update?

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uddevalla
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av hippsieee:

kan inte installera msi control center eller msi live update får bara error och där är rätt version osv. har inte en aning om vad problemet är men har mina funderingar om att det kan vara nåt knas med moderkortet, någon som har haft liknande problem eller nåt ? kan det tänkas hjälpa med en bios update?

Du är säker på att det är det moderkort du tror att det är?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
jkpg
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Racka:

Du är säker på att det är det moderkort du tror att det är?

nja har mina föraningar^^ väldigt irriterande iaf och vet inte vad jag ska göra för att felsöka osv

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av hippsieee:

nja har mina föraningar^^ väldigt irriterande iaf och vet inte vad jag ska göra för att felsöka osv

På modekortet så brukar det stå vad det heter någonstans

Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI - Intel Core i7 5820K - Ballistix 16GB DDR4 4x4 2400MH - LEPA G1000-MB 80+ Gold - Samsung 850 EVO 500GB - Noctua D15 - Phanteks Enthoo Luxe - GTX970 - AOC g2770Pqu - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 2012 4G - SteelSeries QcK+ - Roccat KAVE XTD 5.1 -