Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan1980:

Då fick man diska, tvätta och städa i lägenheten ist. Och ja det behövdes, så för mig var detta bara bra!

Tack Blizzard!

Mindre kul om det händer väldigt ofta och du får diska, tvätta och städa lägenheten varje dag
Ja diska bör man väl göra varje dag, men kanske inte tvätta och städa då.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Kan det inte lika gärna vara en DDoS-attack mot deras loginserver..?
Ett företag som Blizzard lär knappast gå ut med att dom är under attack och inte får ordning på det. Det sänker ryktet mer än att det är "servarna som inte står pall", som jag förövrigt är ganska säker på att dom gör. Det är nog ISPn som det är problem med..

Allt detta är dock helt personliga tankar..

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

[QUOTE="griid_83;12330113"]

Skrivet av Skepparkrantz:

Error 37 - The T-Shirt[/QUOT

...Säkert blizzard som står bakom företaget som tillverkar tröjorna.
Kan de inte ta ut månadskostnad för spelet så ska de tjäna pengar på återkommande fel.

Lol. Dom är slut i lager också Haha.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Problem nästan varje dag, servrarna brukar funka bättre efter 23:00 men man måste stiga upp och jobba klockan 05:00

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

[QUOTE="PFall;12330153"]

Skrivet av griid_83:

Lol. Dom är slut i lager också Haha.

Många feta som spelar eller?

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Köpte spelet i hopp om att kunna spela det med mina vänner... Tyvärr är det ganska svårt att koordinera sig med tre andra människor och de få gånger då man faktiskt lyckas så är det alltid strul med deras servrar. Är djupt besviken på Blizzard och jag hoppas att andra företag väljer en alternativ metod för att stoppa piratkopiering.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem

[QUOTE="segafreaks;12330194"]

Skrivet av PFall:

Många feta som spelar eller?

Inte nödvändigtvis "sold out".

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Tröttsamt som fan att detta kvarstår två veckor efter release. När man kommer hem efter jobbet och käkat sin middag vill man ju gärna lira.. inte vänta till efter 22.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Tröttsamt som fan att detta kvarstår två veckor efter release. När man kommer hem efter jobbet och käkat sin middag vill man ju gärna lira.. inte vänta till efter 22.

Undra hur det kan bli sen när alla tonåringar haft avslutning..

Visa signatur

Permalänk

Error 37 är livet! <3

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Schrimp:

Undra hur det kan bli sen när alla tonåringar haft avslutning..

Ingen större skillnad på kvällstid kan jag tänka mig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Nu stängde de av servrarna i USA..
Får se om det kommer ngt gott från detta.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på en kö-funktion. Då slipper de allas jävla loginförsök och man kommer in i lugn och ro.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Nu hände något annat "intressant".

Efter alla problem att komma in ikväll så tog jag en paus och gjorde annat och testade nu igen. Efter att försökt logga in så stod det nåt i stil med anew game patch has been detected, the game will close and apply the patch. klickar man ok så krashar skiten och startar igen så att man kan klicka på play. Efter att man loggat in så händer samma sak igen, om och och igen. Känns som att jag aldrig kommer få spela skiten. Har aldrig i mitt liv varit med om så mycket strul med ett spel som med det här.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Nu hände något annat "intressant".

Efter alla problem att komma in ikväll så tog jag en paus och gjorde annat och testade nu igen. Efter att försökt logga in så stod det nåt i stil med anew game patch has been detected, the game will close and apply the patch. klickar man ok så krashar skiten och startar igen så att man kan klicka på play. Efter att man loggat in så händer samma sak igen, om och och igen. Känns som att jag aldrig kommer få spela skiten. Har aldrig i mitt liv varit med om så mycket strul med ett spel som med det här.

Du har fel version av clienten kolla i d3mappen "C:\Games\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs" eller var det nu ligger, om du har enUS där har du fel och måste tanka Engelska EU versionen av clienten, hände mej efter patchen... ( det skall vara enGB)

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Du har fel version av clienten kolla i d3mappen "C:\Games\Diablo III\Data_D3\PC\MPQs" eller var det nu ligger, om du har enUS där har du fel och måste tanka Engelska EU versionen av clienten, hände mej efter patchen... ( det skall vara enGB)

Måste jag installera om hela spelet menar du?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Bejje:

Måste jag installera om hela spelet menar du?

Fick samma problem, men löste det

Om du har windows 7, gå till C:\ProgramData\Battle.net\
Mappen ProgramData är dold så du måste visa dolda filer.
Väl inne där så byter du namn på mappen Agent till vadsomhelst förutom just Agent.

Starta spelet och den börjar uppdatera spelet

Hittade det här: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078908668 Läs vad blizzardanställda skrev!

Edit: Ehm njae det funkade inte... uppdaterade agenten men samma problem igen... Så ingen skillnad!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Fick samma problem, men löste det

Om du har windows 7, gå till C:\ProgramData\Battle.net\
Mappen ProgramData är dold så du måste visa dolda filer.
Väl inne där så byter du namn på mappen Agent till vadsomhelst förutom just Agent.

Starta spelet och den börjar uppdatera spelet

Hittade det här: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078908668 Läs vad blizzardanställda skrev!

Edit: Ehm njae det funkade inte... uppdaterade agenten men samma problem igen... Så ingen skillnad!

Hur som helst hann jag inte läsa vad du skrev så jag avinstallerade det och håller på kör en ny installation nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag hoppas på en kö-funktion. Då slipper de allas jävla loginförsök och man kommer in i lugn och ro.

Det var ju en köfunktion de första dagarna minns jag, hoppas de tar tillbaka den då... Fast det bästa av allt borde väl vara att fixa skiten en gång för alla...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Skrivet av Bejje:

Mindre kul om det händer väldigt ofta och du får diska, tvätta och städa lägenheten varje dag
Ja diska bör man väl göra varje dag, men kanske inte tvätta och städa då.

Hahaha, precis en gång i halvåret hoppas vi att blizzard går ner i fortsättningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Hur som helst hann jag inte läsa vad du skrev så jag avinstallerade det och håller på kör en ny installation nu.

Samma här, kom ihåg att välja rätt installer på battle.net bara.

Permalänk
Medlem

Hmpf.. Lyckades komma fram till hjälten och klicka på Play. Då händer inget och jag startar om.
Nu sitter man fast på retrieving hero list. Kass...

Permalänk
Medlem
Skrivet av laasek:

Hmpf.. Lyckades komma fram till hjälten och klicka på Play. Då händer inget och jag startar om.

samma här

Permalänk
Medlem

samma för mig...

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

samma här

Skrivet av laasek:

Same shit here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hailhugen:

Same shit here

Skrivet av Penix.se:

samma för mig...

Skrivet av Sammyc51:

samma här

Skrivet av laasek:

fast på retrieving hero list... :/
vafan varenda kväll samma sk*t..

Permalänk
Medlem

fy fan... klåpare

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gabrioth:

Samma här, kom ihåg att välja rätt installer på battle.net bara.

Japp, gjorde det och det funkade bra sen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Det var ju en köfunktion de första dagarna minns jag, hoppas de tar tillbaka den då... Fast det bästa av allt borde väl vara att fixa skiten en gång för alla...

Var det inte alls.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W