Diablo 3 item värdering

Permalänk

Vad kan dessa vara värda

fick ett bud på 600 000 men kanske lite lågt, aldrig sett med 30% crit dmg å så mycket intel, måste vara bra för wd?

Eller dessa caster gloves

Värde?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Vad kan dessa vara värda, har väldigt svårt att bedöma själv då de har 4 stats som spelar roll, men AH låter en bara välja 3....

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av henning123:

Vad kan dessa vara värda

Handskar utan IAS är inte särskilt heta. Vänta tills efter 1.03.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett bra värderings tips är att oftast är rustningsdelar som har 2 "bra" attribut inte värda så mycket då det finns en uppsjö av magic (blåa) items ute i omlopp med detta.

Det finns ett fåtal undantag men generellt kan man alltså fokusera på att det bör finnas minst 3 stycken bra attribut (som är bra för samma kund, alltså inte 200 str + 200 int).

Permalänk
Medlem

pricecheck på denna.

Permalänk
Medlem

Vad kan dessa man få för dessa :)?
/Kasper

Permalänk
Skrivet av Kastrull:

Inget

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

haha skämtar du?
De måste ju ha ett hyfast värd iaf, 2 av sakerna är ju ganska bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastrull:

haha skämtar du?
De måste ju ha ett hyfast värd iaf, 2 av sakerna är ju ganska bra?

Vad är det som är bra med dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppe3:

Vad är det som är bra med dom?

Jag trodde iaf att de 2 översta va hyfsade, men vad skulle man kunna få för dom tro?

Permalänk
Skrivet av Kastrull:

Jag trodde iaf att de 2 översta va hyfsade, men vad skulle man kunna få för dom tro?

Vet inte 5000 kanske?

Vad kan detta vara värt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad tror ni denna one handed crossbow kan vara värd?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MrJiM:

pricecheck på denna.

Irrelevant föremål ur skadesynpunkt, så det är samlare och de som inte förstår bättre som köper sådant. Det ligger en bättre på AH som av någon underlig anledning lyckats skrämmas upp i ett bud på 517k. Det är inte svårare än att hålla koll på vad den landar på och sedan sätta din lägre, eller börja med lågt starting bid och ingen BO. Det är inte direkt komplicerat.

Skrivet av Kastrull:

Kniven har för låg skada och inga relevanta stats, mojon har för låg skada och för låga stats. Sedan lägger ingen pengar på föremål strax under lvl60 när de på lvl60 är såpass mycket bättre.

Vad kan detta vara värt?

50k kanske.

Skrivet av muSashi:

Vad tror ni denna one handed crossbow kan vara värd?]

2-4m.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Värdering på denna!

Permalänk
Skrivet av Kastrull:

Skulle säga 20 k kanske, därför att det är en lvl 58 legendary å så nära lvl 60 gör den till crap

Visa signatur

Permalänk
Medlem

värdering på denna?

Köpte på AH för 800K och fick ett riktigt lyft med min barbarian i act 3 inferno... Frågan är om jag gjorde ett kap eller inte...

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Skrivet av eaSe:

http://s18.postimage.org/wrj8b1qu1/diablo_3.jpg

Köpte på AH för 800K och fick ett riktigt lyft med min barbarian i act 3 inferno... Frågan är om jag gjorde ett kap eller inte...

Den är inte värd 800k

Visa signatur

Permalänk

vad kan denna tank neck vara värd?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har ingen aning om dom är bra eller inte, vill bara kolla upp om dom skulle vara det innan jag säljer.

Permalänk

Hur mycket kan dessa säljas för?

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | NOCTUA NH-D15 | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming |

Permalänk
Medlem

Den är inte värd 800k

Är den lätt med så mycket strength och life on hit.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Är den lätt med så mycket strength och life on hit.

Somliga stirrar sig blinda på "DPS" :>

Permalänk
Medlem

Pris check!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Kastrull:

Pris check! [sic]

1916G.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Giuffria:

Somliga stirrar sig blinda på "DPS" :>

Sorgligt men sant ;/

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk

http://i49.tinypic.com/302mln7.png
vad kan denna tank neck vara värd?

Såg en liknande för 10 mille, kan inte tänka mig att den är värd det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Såg en liknande för 10 mille, kan inte tänka mig att den är värd det?

Fick 600k för en blå loh amu så den där är värd många mille skulle jag tro.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Hur mycket kan jag få för denna då ?

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II x4 965 Be 4,18 Ghz. GPU: Amd Radeon 7950. HDD: Corsair Force GT 120gb ssd, Samsung 1 tb, Hitachi 320 gb. PSU: Cooler Master GX 750W. MB: Gigabyte 990XA-UD3.Minne: Kingston 8gb Chassi: NZXT Tempest Evo.Kylning: Corsair H60

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av gamer9:

Hur mycket kan jag få för denna då ?

40k.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har ett par handskar till försäljning, men är lite osäker.

Riktmärke?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC