Diablo 3 item värdering

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kabeltv:

Haha, bullshit! Sålde precis amuletten för 40 Miljoner Trollade du eller???

VIlken jävla nöt som köpte den! Nä du, när jag kollade på AH efter Tal Rash amu med +60cd, + 65 all res, +70 vit o +270int fanns de från 400k och de flesta låg i spannet 3-5m så du hade lite tur då om du fick 40m...

Men som Ralle säger är 40m ingen större summa i nuläget.

Skrivet av Ralle_81:

Behöver lite värderingshjälp på dessa två amuletter

Highlanders Omen:
http://www.ladda-upp.se/bilder/auqmujsdriduxb/

+76 Intelligence
+87 Vitality
+ 8% Increased Attack Speed
+ 870 life on hit
+ 89 % critical hit damage
+ 400 Life per Second regeneration
+ 5 % critical chance

Nobility Ruin:
http://www.ladda-upp.se/bilder/yhxvkypbovxmfc/

31-61 Damage
+ 150 Dexterity
+ 141 Vitality
+ 8% Increased Attack Speed
+ 54 % critical hit damage
+ 7,5% critical hit chance

JAg tror du kan få en riktigt bra summa guld för dem två, mer än så vågar jag dock inte säga. MEn den första är nästan perfekt för en CM wizz, man slipper då oroa sig för att ha LoH på hjälm, ringar eller pants och den andra är en riktigt smarrig quadfecta med relativt hög dex + vit.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Wow, den andra där hade man inte tackat nej till, perfekt för min DH. Jag vårgar mig inte heller på en gissning men den går nog för ett saftigt pris.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad ni menar med saftigt pris, är det över 2 miljarder?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

du måste nog kolla efter närmaste liknande item, är inte hemma så jag kan inte kolla Den har i princip, eller inte princip, den har allt en demon hunter vill ha och bra värden med.

Permalänk
Medlem

På AH e d ju svårt att få sig en bra bild då 2 miljarder e maxpris. Har lagt ut dem på D2JSP forumet så får vi se vad de säger som prisförslag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Fick en värdering på Dex amun, 2 miljarder.

Permalänk
Medlem

Funderade lite på dennas värde. Har ingen WD så vet inte huruvida den står sig mot andra hjälmar.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Unity'n kom idag efter 30 sek på mp4. Hann ta några mobs i Festering hehe..

Permalänk
Medlem

nån som har en aning?

Permalänk
Medlem

Hittade den här men har ingen aning om vad den kan vara värd ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasnadan:

Ganska mycket, men i och med att man kan crafta egna amuletter nu (med sjuka stats) så är den inte överdrivet bra, men den är mkt bra.

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Medlem

Vad kan denna Natalya's Reflection vara värd?

Droppad häromdagen..har en spekulant.

http://postimg.org/image/qscao1ir5/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mel:

Droppad häromdagen..har en spekulant.

http://postimg.org/image/qscao1ir5/

Holy FUCK! Aldrig sett en så bra Nats ring, sälj den inte billigt!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Frågan är vad den är värd? Kanske 10bill eller mer?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mel:

Frågan är vad den är värd? Kanske 10bill eller mer?

Gör en tråd på d2jsp och battlenet o fråga...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mel:

Droppad häromdagen..har en spekulant.

http://postimg.org/image/qscao1ir5/

aa gör en tråd på d2jsp. Där lär du få bud på minst 4-5 bille direkt.

Länka tråden hit oxå vill se hur det går för dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

aa gör en tråd på d2jsp. Där lär du få bud på minst 4-5 bille direkt.

Länka tråden hit oxå vill se hur det går för dig

Fick 10B + en Ring för min Barb värd runt 2-3B.
Kanke var värd mer men kände att köparen var seriös.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mel:

Fick 10B + en Ring för min Barb värd runt 2-3B.
Kanke var värd mer men kände att köparen var seriös.

Länka barbringen! :D:D

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Hej,

Nu vet jag inte hur man lägger ut bilder på grejor men har iaf hittad mempo för monk med CC 4.5

Stats:
dex 174
all res 76
AS 9%
life bonus 10%
CC 4.5

Vad kan en sådan kosta? Och om det finns spekulanter är ni välkommna i spelet (Petrik#2412).

Permalänk

Vad tror ni för värdering på 1, 2 och 3?

Permalänk
Avstängd

Ingen aning men vapnena iaf är svinenkla att värdera med ah...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Ingen aning men vapnena iaf är svinenkla att värdera med ah...

Har båda vapnen på AH för 1,4b styck. Men priserna ändras ju konstant på AH för var dag så ena dagen var dem värda 300m medan andra dagen 1,8b. Så man har ju ingen aning om hur man ska prissätta sakerna längre..

Permalänk
Medlem

1-2 B på 1 & 3

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Medlem

Classic

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Medlem

Lite svårt o se om den här är värd nåt, nån ide eller är det vendor iom den saknar crit/AS?

[

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde76:

Lite svårt o se om den här är värd nåt, nån ide eller är det vendor iom den saknar crit/AS?

[http://s22.postimg.org/6b874n5dd/neck.jpg

Hej!

Amuletter måste ha minst 3 stats av de fyra viktigaste (attack speed, critical hit change, critial hit damange och min/max damage) plus då main stat (dex, str, int) och sedan gärna +al res eller vitality....för att ha ngt större värde....tyvärr

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

En bra amu kan ha crit chance och damage med hög allres vit och main stat också för att vara värd pengar. Archon wizzies använder sig av dessa till exempel och även Wich Doctors med till exempel firebat. Amun har hög dex, kan kanske gå på nån miljon i alla fall, kolla via ah men det är nog inte mer än 10 m där.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad denna kan vara värd?

Permalänk
Skrivet av adde76:

Lite svårt o se om den här är värd nåt, nån ide eller är det vendor iom den saknar crit/AS?

[http://s22.postimg.org/6b874n5dd/neck.jpg

Scoundrel gear med sina 300+ dex?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns det något värde, i den här.
Min wizzard har ingen större nytta av den.

www.ladda-upp.se/bilder/lcytgfhgfocddw