Hjälp mig rädda mitt betyg!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jan 2010

Hjälp mig rädda mitt betyg!

Beskriv utförligt en kundsituation där du vet att delarna är försenade.

• Bästa lösningen på detta?
• Återge dialogen mellan dig och kunden.

Minst 100 ord.

Nu är det äntligen eran tur att rädda mig från en situation!
Går fordon så en del till ett fordon skulle säkert vara bra, detta är allt min lärare gett mig så fram med dialoger eller en början på en dialog som jag kan fortsätta på, då början är det svåra..tack kära medlemmar!

Asus P8P67 EVO| Intel I5 2500K@ 4.6 Ghz Vattenkyld | Asus Radeon 6950 DCII| 8GB Vengeance 1600Mhz | WD 500gb | WD 300gb | Corsair Force GT | Corsair 750W | NZXT Phantom

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Exilhälsing i Göteborg
Registrerad
Okt 2009

Om du skriver en grundidé så kan vi hjälpa dig förbättra den, men jag är inte särskilt sugen på att göra din läxa åt dig.

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM Nätaggregat: Minns fan inte

Svensk Steamgrupp för RTS-intresserade

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

- Amen tjena. Du den hrä mojänngen är lite sen.
- Nä.
- Ok, men var vänrde jag mig om jag vill ha bensin då?
- Jag tycker att du ska pröva på att cykla istället
_ Ja det borde jag göra. Hur gör jag det?
- I nästa affär så hittar du bara färg. Jag fröslår att du komemr tibax här imornn så att vi kan fixa din cykel.
Vilken bra motormän ni är. Takc ska ni ha.

Och sen när kunden kommer tillbaka så har du lagat hans bilk.

Frågor?

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Andra sidan järnvägen
Registrerad
Jul 2001

*tråd låst*

Gör dina läxor själv.

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||