[Musik/Video] Lite underhållning med syfte till konstruktiv kritik

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

[Musik/Video] Lite underhållning med syfte till konstruktiv kritik

Hej alla SweC:are, detta är en tråd som kanske kan anses som smygreklam, men syftet är helt och hållet att få lite konstruktiv kritik, om ni anser att jag gör fel i att skapa denna tråd så ber jag om ursäkt, men hoppas att ni kan se det som en möjlighet att ge mig och mitt band både lite feedback på hur ni uppfattar musiken och vad ni tycker vi kunde gjort bättre med videon. Musiken är inspelad i en seriös studio, men videon har vi gjort helt själva med relativt billig utrustning kombinerad med lite fantasi

Det är nämligen så att jag och mitt band nyligen spelade in ett album och även en musikvideo till en av låtarna på albumet, vi planerar att göra 11 filmer till för våra låtar på albumet men tja, då detta var första videon, så undrar vi vad vi skulle kunna göra bättre inför de kommande 11 filmerna. Vi har ett djupt brinnande intresse för att jobba vidare med både film och musik även om publiken kanske inte brinner för det vi gör.

Jag uppmuntrar till all typ av kritik som anses konstruktiv i syfte att ge oss lärdom och insyn i vad vi kunde gjort bättre både i skådespeleri, filmandet och musiken.

Tackar er som tar er tid att läsa detta så hjärtligt och hoppas på flera kommentarer!

Mvh
ZarToK

AMD Phenom II X6 1100T BE @ 4.3 Ghz , Gigabyte GA-990FXA-UD3 AM3+, Corsair 8GB CL9 1866Mhz, Gigabyte R9 280X 3Gb OC, SSD 120GB OCZ Vertex 2