LoL-spelare söker andra spelare

Permalänk
Medlem

LoL-spelare söker andra spelare

Jag har ganska nyligen (eller ja, ett par månader sedan) börjat spela League of Legends. Det går väl ganska bra men det är lite tråkigt att inte ha några att spela med, så om du liksom jag känner att LoL spelas bäst med andra så kan du skriva lite här!

Jag har inget speciellt mål med mitt spelande, spelar ganska casual. Är inte heller jättepro utan följer mest lite guider på mobafire och dylikt och gör antagligen ett antal saker som är helt fel

Själv är jag 18 år, bor i Lund, går tredje året på Naturvetenskapliga programmet och ska plugga till civilingenjör till hösten.

Ingamenamn är DarkestDarkness

Har TS och Skype (jävulens påfund som ska mixtra med mina inställningar hela tiden -.-) om ni vill snacka lite samtidigt.

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

Är 16.5 år gammal kallar inte mig själv "pro" men har 1500 ranked rating på lite under 100 matcher totalt och sedan 700+ matcher på normal.
Du kan ju alltid adda mig "Moos3" så får vi se vad som händer.

Edit: går El och Energi - Data och kommunikation i ettan

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Jag gillar att du typ drar en presentation av dig själv som en form av en kontaktannons.

kolla guider på www.solomid.net istället då de är mer korrekta än mobafire.

Lycka till

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.