Permalänk
Medlem

Fractal Design Arc

Mitt nästa bygge bli ett Fractal Design Arc (det kommer komma en riktig bygglogg när jag fått chassit). Har redan gjort klart ritningarna för chassit och allt är klart på hur de ska byggas. Ända stället klon klämmer nu är den jävla sidofläkten, HATAR sidofläktar. dom är fula, tråkiga, låter som fan när man har fläkt där. bryter luftströmmen osv. (ja det är jätte bra att kyla graffet med osv, osv behöver inte diskutera det. jag tycker inte om dom)

sååå till saken. jag ska ta bort detta hålet. whaaowa, låter najs, ta bort ett hål. Snarare fylla igen det med glasfiberspackel. detta hade blivit jätte bra om de inte varit så att fractals ingenjörer bestämt sig för att bukta ut fläkt platsen 2mm från själva sidoplåten. Vad tror ni om att plasta så det bli jämt på baksidan sedan slipa ner hela skiten från utsidan, putsa upp den och lacka.

Har ni andra tips på hur jag kan göra detta så är jag öppen för förslag (även om glasfiberspackel är de bästa som finns;) )

Hadé gött och hoppas ni bränner er lika mycket som jag gör i solen, för ja gillar skadeglädje