~150 sidor kvar på skrivarkortet, vad skriva ut?

Permalänk

~150 sidor kvar på skrivarkortet, vad skriva ut?

Jag har cirka 100-150 sidor laddat på mitt skrivarkort på skolan, nästa vecka går jag ut och kan därför inte använda kortet länge.
Vad ska jag skriva ut för nåt?

Kan skriva ut A4-A3, färg/svartvitt samt enkel eller dubbelsidigt.
Helst är jag ute efter nån najs referensbok/formelbok eller liknande, förlag? Andra helgalna förslag är även välkomna.

Permalänk
Sötast

Spara ett träd.

Permalänk
Medlem

Låt bli att skriva ut något om du inte behöver skriva ut något.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Har du inget vettigt att skriva ut så hade jag personligen låtit bli. Har själv typ 200+ sidor med utskrifter kvar.

Permalänk
Medlem

Printa 150 kopior på din ända och sätt upp överallt på skolan, såklart!

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Känns väl onödigt att slösa med papper bara för att man kan?

Ungefär lika onödigt som att köra bil för nöjes skull. Eller slösa el på att vara inne på sweclockers istället för att göra nåt vettigt, t.ex. hugga ved eller vara volontärarbetare på röda korset.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Skriv ut wikipediaartiklar om diverse moralsystem.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Skriv ut kopior på en guide om hur man sparar kopiatorpapper. Guiden får inte vara längre än 400 ord.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Antar att du går på högskolan... Då skulle jag kanske skriva ut några uppsatser, labb-rapporter eller annat arbete som är bra att ha till hands. Sen kan väl skriva ut massor med Cv och personliga brev då du kanske kommer att söka jobb inom närmaste framtiden...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

150 bilder på dig med nummer och sån skit själv är ju onödigt. Men om du är intreserad av något tex kodning, photoshop eller dylikt kan du ju skriva ut en guidebok om du vill.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad och upplåst*

Nu tänker ni er för vad ni skriver, humor är en sak men uppmaningar om att ta livet av sig är inte humor. Håll er inom våra regler.

Citat:

§ 1 Trivsel

För att hålla diskussionerna på en trevlig och konstruktiv nivå ska alla medlemmar följa de etiska regler som gäller på såväl internet som i det vardagliga livet.

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.3 Personliga ärenden, privata diskussioner och liknande får inte förekomma i forumet. Använd i stället forumets funktion för privata meddelanden.

§ 1.5 Att uttala sig provocerande endast för att reta upp andra (så kallat trollande) är inte tillåtet.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

*tråd rensad och upplåst*

Nu tänker ni er för vad ni skriver, humor är en sak men uppmaningar om att ta livet av sig är inte humor. Håll er inom våra regler.

Haha "men uppmaningar om att ta livet av sig".... Här hände det grejer under dagen ser jag..

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Tanka hem nationalencyklopedin och skriv ut

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Printa ut print screen på saldot så när de hittar högen ser de en epic countdown. Skit i det? Be om att få ta 150 st ark med dig hem som du kan tapetsera med?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Medlem

Det finns kanske lite trevliga lecture notes från nätet i något intressant ämne att skriva ut, typ en C++ tutorial eller liknande ?

Hittar du absolut ingenting som du kan ha glädje av så är det väl dock helt onödigt att skriva ut något.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk

Precis. Men vars hittar man bra lecture notes då?
Någon bra PHP eller Linux-referensbok är också av intresse. Men det jag hittar är antingen på 1k sidor eller så är det för låg nivå.

Permalänk

Varför känner du att du behöver skriva ut något, när du inte ens vet vad det är?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk

skriv ut en pdf bok eller nått på ca 150 sidor som du ändå tänkt att läsa

eller regelboken till något spel typ rollspel / figurspel om du håller på med sådant.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av electric_man:

Jag har cirka 100-150 sidor laddat på mitt skrivarkort på skolan, nästa vecka går jag ut och kan därför inte använda kortet länge.
Vad ska jag skriva ut för nåt?

Kan skriva ut A4-A3, färg/svartvitt samt enkel eller dubbelsidigt.
Helst är jag ute efter nån najs referensbok/formelbok eller liknande, förlag? Andra helgalna förslag är även välkomna.

Varför inte sälja det till någon annan fattig student som är behov ut ett skrivarkort ? Eller varför inte skänka det, ännu bättre. Så gör du en god gärning på samma gång. Du vet,.. Karma.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Ladda hem PosteRazor ta med dig PDFen och skriv ut lite posters

Ska nog gå välja A3!

Permalänk
Medlem

Skriv ut 150sidor med någon rolig text på vänd sedan på på pappersbunten så att texten ligger nedåt. Stoppa sedan tillbaka pappret i skrivarens pappersmagasin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blabbet:

Skriv ut 150sidor med någon rolig text på vänd sedan på på pappersbunten så att texten ligger nedåt. Stoppa sedan tillbaka pappret i skrivarens pappersmagasin

Så jävla bra! Ett litet trollface nere i nåt hörn haha

150sidor av humor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Så jävla bra! Ett litet trollface nere i nåt hörn haha

150sidor av humor.

Eller en "nipple" ^^