Ni som är insatt i hälsa, vänligt se hit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jul 2010

Ni som är insatt i hälsa, vänligt se hit.

Tjena SC,

Det är så att jag sitter med en uppgift men har fastnat på sista delen av den och hoppas på att någon här förstår den och kan hjälpa mig.

Uppgiften lyder såhär;
"För ett resonemang där du förklarar begreppen Livsstil-livsstilskompetens-personliga resurser samt sätter in dig själv i detta resonemang (dvs hur du lever, hur du nyttjar dina resurser etc)"

Det som jag egentligen behöver hjälp med är att någon förklarar begreppen för mig, då jag inte verkar kunna hitta vad dem betyder på Google eller i min kurs bok.

Notera: Jag söker alltså inte någon som ska göra uppgiften åt mig, bara hjälper mig att förstå den!

Lyckade lösa uppgiften, så inge hjälp behövs längre!

Mvh Max.

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Vad betyder det och hur löste du uppgiften?

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.