Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Lämna in Skyrim

Hej, hur mycket får man om man lämnar in Skyrim på Game/Gamestop? Jag har det på Xbox 360 och tänkte lämna in det och köpa det på PC.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Med tanke på att det är ett spel som inte blivit billigt än borde du få hyfsat, men jag kan inget om Gamestops inbytespriser (som antagligen är till för att de ska tjäna pengar). Normalpris för ny Skyrim på 360 verkar ligga runt 450.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=792279

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Son
Registrerad
Dec 2010

100-200 kr tro jag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2005

När jag pratade med gamestop sá sa de 40-80kr/spel, förutom sport spel som var lägre. Vet inte ifall det är fallet for Skyrim dock. Men var mer "generellt"

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Ok, jag frågade på Game och Gamestop (De ligger precis bredvid varandra där jag bor). På Game fick man 230 kr och på Gamestop fick man 180. Jag har aldrig lämnat in något på Game, så jag vet inte om man får kontanter eller store credit. Om man får kontanter tänkte jag köpa på spelbutiken.se där det kostar 298, men jag aldrig handlat där så jag vet inte om det är bra. Men om man får store credits så kostar det 379 på Game och då är inte riktigt 150 kr värt det för att få det på PC.