Behöver tips om sida!

Permalänk

Behöver tips om sida!

Tjenare, Vet inte om detta är rätt forumsdel men iaf, Efterlyser en sida där det står kraven för att tex lira spelet på Medium eller High. Har sökt runt lite själv men hittar bara minimum och recomended requirements Tack i förhand.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MountainDew:

Tjenare, Vet inte om detta är rätt forumsdel men iaf, Efterlyser en sida där det står kraven för att tex lira spelet på Medium eller High. Har sökt runt lite själv men hittar bara minimum och recomended requirements Tack i förhand.

Skickades från m.sweclockers.com

Med tanke på att du inte skriver vilket spel det handlar om så är det svårt att veta om du har lagt tråden rätt, och precis lika svårt att hjälpa dig.

Informationen du eftersöker är dock svårfunnen av den enkla anledningen att vissa nöjer sig med 30 FPS och vissa vill ha 60(+), vilket gör det omöjligt att ge några "officiella" rekommendationer. Men det finns säkert många här på forumet som kan bidra med egna erfarenheter!

Permalänk
Skrivet av widL:

Med tanke på att du inte skriver vilket spel det handlar om så är det svårt att veta om du har lagt tråden rätt, och precis lika svårt att hjälpa dig.

Informationen du eftersöker är dock svårfunnen av den enkla anledningen att vissa nöjer sig med 30 FPS och vissa vill ha 60(+), vilket gör det omöjligt att ge några "officiella" rekommendationer. Men det finns säkert många här på forumet som kan bidra med egna erfarenheter!

Inget speciellt spel, Bara en lista på massa olika

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag ska snart köpa en ny dator, Så har den inte än.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MountainDew:

Inget speciellt spel, Bara en lista på massa olika

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, du skrev "spelet", så jag trodde att du hade något specifikt spel i åtanke!

Länken ovan kan mig veterligen bara ge dig info om huruvida din dator klarar minimum eller recommended, så den kommer troligtvis inte hjälpa dig. Vill själv inte testa, vill inte installera "skumma" plugins.

Jag tror att det bästa är att söka på nätet eller t ex här på forumet efter stora trådar om spelet ifråga, och leta efter info där. Här på SweC brukar det vara mycket fokus på prestanda i många spel, så det finns mycket matnyttigt att hitta.