Permalänk
Medlem

verktyg till sleeving

ohooj clockers , har nu gett mig på mitt nätagg Corsair cx600 för sleeving , men har ett rent jävla helvete med bla molex kontakter o 24pin kontakter.. så tänkte höra om någon hade ett verktyg som är behändigt och använtbart över som vill sälja / låna ut / ge bort.. då jag helst slipper att klippa kabel för kabel i nätagget för att sleeva och sen lödda ihop allt igen ..

vet att här finns en del sleevers här inne ..

på förhand tack
unbound

Visa signatur

CPU: AMD FX6100 Black Edition @ 4.2ghz Stockcooler MB: Gigabyte 970a-UD3 RAM: Corsair Vengeance 2x 4gb 1600mhz GPU: Sapphire HD6770 x2 PSU: Corsair CX600 HDD: 2x200gb Sata Seagate

Permalänk
Avstängd
Skrivet av unbound:

ohooj clockers , har nu gett mig på mitt nätagg Corsair cx600 för sleeving , men har ett rent jävla helvete med bla molex kontakter o 24pin kontakter.. så tänkte höra om någon hade ett verktyg som är behändigt och använtbart över som vill sälja / låna ut / ge bort.. då jag helst slipper att klippa kabel för kabel i nätagget för att sleeva och sen lödda ihop allt igen ..

vet att här finns en del sleevers här inne ..

på förhand tack
unbound

Köp ett på inet. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av og900turbo:

Köp ett på inet. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är också på jakt efter ett sådan verktyg så du får gärna länka om du vet att dom har ett.

Enda jag hittade var på djungelapa, men den sidan ska ju läggas ner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weezy:

Jag är också på jakt efter ett sådan verktyg så du får gärna länka om du vet att dom har ett.

Enda jag hittade var på djungelapa, men den sidan ska ju läggas ner.

Här har Inet:
http://www.inet.se/produkt/5321542/phobya-molex-extractor-kit...

Permalänk
Medlem

Tackar!

Skickades från m.sweclockers.com