Ett spel, en bild.

Permalänk
Medlem

Ett spel, en bild.

Posta en bild som sammanfattar ett av dina (nuvarande favorit)spel på bästa möjliga sätt.

Jag är inne på Lord of the rings Online just nu. Jag spelar mycket pga utforskarglädjen.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Jaha? Meningen med tråden är?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Att man möjligtvis ska försöka hitta "lyckan" med ett visst spel genom bara en bild?

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Skrivet av Batman:

Jaha? Meningen med tråden är?

Kom igen, var inte så negativ nu!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Jaha? Meningen med tråden är?

Suck, dessa missgynnsamma typer. Ser att Batman har gjort tråden "Bredbandsbolaget [BBB] vs. Com Hem". Helt onödigt då man kan göra enkla sökningar. Suck igen.
En annan, fallen earth. ett spel efter apokalypsen.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

gotta love BF3

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Suck, dessa missgynnsamma typer. Ser att Batman har gjort tråden "Bredbandsbolaget [BBB] vs. Com Hem". Helt onödigt då man kan göra enkla sökningar. Suck igen.
En annan, fallen earth. ett spel efter apokalypsen. http://i270.photobucket.com/albums/jj85/filip_Stalnacke/Front...

Ah jo precis, för det är ju verkkligen samma sak, misstolkade tråden lite sorry for that. Men vad exakt har min tråden med denna att göra? jag jämförde 2 företag och deras tjänster, inget annat.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X