Permalänk
Inaktiv

Skattepengar på ingång!

Skatteverket och medier gick i förra veckan ut med att skattepengarna skall börja droppa in på våra konton under denna vecka (23). Tydligen så finns det även någon garanti som säger att att man skall få sina pengar innan midsommar om man gjort allt man ska.

Jag åkte på granskning på mitt avdrag, dock fick jag ett godkännande för 2 veckor sen. Ingår jag då i kategorin som får mina pengar denna vecka tror ni? Kanske någon här som har erfarenhet av detta? På Skatteverkets hemsida står det att de som åkt på granskning och ännu inte fått svar, får vänta till augusti och september innan pengarna kommer, men mitt avdrag är ju alltså godkänt.

Jag förstår att ingen av er här kan ge mig något klart besked, men ni kanske har erfarenhet av situationen, eller känner någon annan som har det?

Blir så jävla trött när man hamnar i kläm mellan så här, och inte får något klart besked.

Permalänk
Medlem

Riktigt najs månad
Undra om det vankas lite nes spel tro?

Skattepengar
Semester pengar
Lön

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Och för mig som egen företagare får jag inte se några pengar förrens i december... =(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skogga:

Och för mig som egen företagare får jag inte se några pengar förrens i december... =(

Aj fan ja, npja, bättre sent än aldrig eller att få pynta upp dollares.
Bra undanstoppning för julklappar,utlandsresa över jul å nyår?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv

För er andra som precis tuned in, så har jag ett par frågor i första inlägget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Aj fan ja, npja, bättre sent än aldrig eller att få pynta upp dollares.
Bra undanstoppning för julklappar,utlandsresa över jul å nyår?

Oh, ja. Alltid skönt med extra pengar innan jul, till sommaren får man klara sig på semesterlönen.