Dreamhack packning (visste inte direkt vart denna skulle vara)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

Dreamhack packning (visste inte direkt vart denna skulle vara)

Tjena, jag ska till dreamhack men det är nu det är första gången för mig att åka med en dator som är full tower (Phatom NZXT) och jag vet inte direkt hur jag ska försöka packa ner den till dreamhack? Ni som har varit på DH med Full Tower case, vad brukar ni ha? (vet inte om detta är rätt för denna tråd, ifall det är fel så ursäkta)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dunkel grotta
Registrerad
Feb 2004

När jag körde med mitt Chieftech BX fulltower så tog jag den på en liten säck-kärra samtidigt som jag hade min vandrar ryggsäck med skärm, tagnentbord och övrig utrustning

Fujitsu siemens Amilo Pi1536 | 1,8 GHz | 2 GB ram | ATI mobility Radeon x1400 | 15,4" @ 1280x800

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ludvika
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av Slayzor:

När jag körde med mitt Chieftech BX fulltower så tog jag den på en liten säck-kärra samtidigt som jag hade min vandrar ryggsäck med skärm, tagnentbord och övrig utrustning

Åh vad smart. Jag har gått och filurat på att fixa band med handtag för att kunna bära datorn i en hand istället för att ta den under armen så att man kan ta skärmen med andra armen lite smidigare. Men nu blir det att låna en kärra istället. Att man inte tänkte på det från början, tusen tack!

http://www.lonnstruckar.se/produkter/materialhantering/bilder...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skoghall
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Reko85:

Åh vad smart. Jag har gått och filurat på att fixa band med handtag för att kunna bära datorn i en hand istället för att ta den under armen så att man kan ta skärmen med andra armen lite smidigare. Men nu blir det att låna en kärra istället. Att man inte tänkte på det från början, tusen tack!

http://www.lonnstruckar.se/produkter/materialhantering/bilder...

haha det kommer dock bli svårt när du ska ner för rulltrappan och eventuellt andra trappor

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ludvika
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av XxANTOFFxX:

haha det kommer dock bli svårt när du ska ner för rulltrappan och eventuellt andra trappor

Tror du det? Bara att luta vagnen bakåt ju, precis som folk gör med barnvagnar när de åker i rulltrappor m.m. Har inga problem att bära utrustningen vid trappor heller. Huvudsaken är att man slipper bära hela vägen från parkeringen in till bordsplatsen