Var kan man köpa en "Aktiv" Dvi till Display port adapter?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Var kan man köpa en "Aktiv" Dvi till Display port adapter?

Letar efter en Aktiv Dvi till Display port adapter för setup av tre skärmar. Någon som vet var man hittar en billig bra etc? Jag visste inte riktigt vilket forum jag skulle posta i så ursäkta om det här är fel forum.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Duger det inte med 3st DVI<->DP kablar?

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB DDR4 3200 CL14 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | Dell UP3017 2560x1600 |

Trädvy Permalänk
Forumledare
Geeks Gaming
Registrerad
Jun 2005
Skrivet av AxlLdn:

Letar efter en Aktiv Dvi till Display port adapter för setup av tre skärmar. Någon som vet var man hittar en billig bra etc? Jag visste inte riktigt vilket forum jag skulle posta i så ursäkta om det här är fel forum.

*tråd låst*

Du kanske borde kolla svaren i din förra tråd innan du spammar mer trådar?

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Vi hördes vidare i din gamla tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/131-multiskarm/1119195-aer-detta-en-aktiv-dvi-till-display-port-adapter/

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers | Medlem i Skyttegrav.se