Permalänk

Spraya Mitt chassi!!!

Tja,
Som rubriken lyder så vill jag spraya om mitt chassi då jag inte riktigt gillar färgen på det, och jag vet att det redan finns en tråd om de här men vet inte vart jag ska köpa klarlack, spray färg och sånt?! vill hälst handla online då de blir enklast Länka gärna till hemsidan dom säljer det eller något kit liknande

Tack i förhand /Victor

P.S vill ha orange och svart som färger på chassit

Permalänk
Medlem
Skrivet av victor8224:

Tja,
Som rubriken lyder så vill jag spraya om mitt chassi då jag inte riktigt gillar färgen på det, och jag vet att det redan finns en tråd om de här men vet inte vart jag ska köpa klarlack, spray färg och sånt?! vill hälst handla online då de blir enklast Länka gärna till hemsidan dom säljer det eller något kit liknande

Tack i förhand /Victor

P.S vill ha orange och svart som färger på chassit

http://www.highlights.nu/ där har du massa färger och både matt å glansig klarlack

Permalänk
Medlem

På mekonomen kan du handla färg

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

närmsta bensinmack. det är nog ännu enklare än att beställa online.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Okej tack för alla svar Blir nog att gå till närmaste bensinmack och köpa färg!