Permalänk

Molex till 6-pin

Tja, jag är desperat efter en molex till 6-pin adapter och behöver en nu med detsamma!
Undrar om det är någon i Linköping som har en till övers och kan tänka sig att jag plockar upp den ikväll för nån 50 lapp?

/Jacob

Visa signatur

Intel i5 3570 @ 4,2 GHz | MSI Z77 MPOWER | 16GB Corsair Dominator Platinum @ 1866 MHz | ASUS GTX690 4GB |
Fractal Design Define R4 Platinum | Steelseries Siberia V2 | Steelseries Sensei

Permalänk
Skrivet av Purjoloken:

Tja, jag är desperat efter en molex till 6-pin adapter och behöver en nu med detsamma!
Undrar om det är någon i Linköping som har en till övers och kan tänka sig att jag plockar upp den ikväll för nån 50 lapp?

/Jacob

Använd marknad.

Visa signatur
Permalänk

Den säger att jag inte vart medlem så pass länge.

Visa signatur

Intel i5 3570 @ 4,2 GHz | MSI Z77 MPOWER | 16GB Corsair Dominator Platinum @ 1866 MHz | ASUS GTX690 4GB |
Fractal Design Define R4 Platinum | Steelseries Siberia V2 | Steelseries Sensei

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Purjoloken:

Tja, jag är desperat efter en molex till 6-pin adapter och behöver en nu med detsamma!
Undrar om det är någon i Linköping som har en till övers och kan tänka sig att jag plockar upp den ikväll för nån 50 lapp?

/Jacob

Skrivet av Purjoloken:

Den säger att jag inte vart medlem så pass länge.

Marknaden ska användas för all slags handel. Tremånadersregeln finns där av en anledning och att strunta i reglerna ändå är inte snyggt.

*Tråd låst pga brott mot §9 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro