Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Tighta t-shirts

Hej.

Vilka butiker borde jag kolla om man är ute efter tighta t-shirts? De butiker jag har kollat är Stadium och Inter Sports men enda de har är "hängiga" och det gillar jag inte. Bor i Sthlm så jag kan åka överallt.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte om du har kollat hos dom, men Hennes & Mauritz ( HM ). Dom har tighta t-shirts. Både som V-ringat, kort ärmat som långärmad.

http://www.hm.com/se/product/91927?article=91927-T
http://www.hm.com/se/product/91926?article=91926-H

Och du som bor i Stockholm har ju en och annan Hennes & Mauritz butik att välja på. Om du inte vill köpa dom över nätet, vill säga.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

jag söker marinblå adidas tshirtar. har tre stycken men de är rätt slitna. storlek smalll. man ser ut som en biff i dem. vet inte vart de går få tag i.. obs de är inte stretch material

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

jag söker marinblå adidas tshirtar. har tre stycken men de är rätt slitna. storlek smalll. man ser ut som en biff i dem. vet inte vart de går få tag i.. obs de är inte stretch material

Skickades från m.sweclockers.com

Gå på barnavdelningen

Permalänk

http://www.jabb.se/under-armour-t-shirt-black/706-0

Permalänk
Medlem

MQ brukar ha stretch-aktiga tighta tshisrts hyffsat billigt. Kolla där. BLÄCK är märket.

Permalänk
Medlem

Annars kan du även kolla t.ex. JC, men inte bland de vanliga t-shirtarna som hänger på galgar utan de som är "under"-t-shirtar, och ligger paketerade i små askar. Brukar vara från typ levis eller något märke.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Inaktiv

Med tanke på att kriteriet är tighta t-shirts skulle jag säga som någon tidigare i tråden redan sagt, Underarmour is the way to go. Tror att Gymgrossisten har ett hyfsat utbud av dem. Riktigt sköna till löpning och intensiva gympass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andre_H:

jag söker marinblå adidas tshirtar. har tre stycken men de är rätt slitna. storlek smalll. man ser ut som en biff i dem. vet inte vart de går få tag i.. obs de är inte stretch material

Skickades från m.sweclockers.com

ska du ha dem efter din muskeluppbyggnad utan träning tagit fart ordentligt eller?

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

ska du ha dem efter din muskeluppbyggnad utan träning tagit fart ordentligt eller?

inte än men jag kommer snart förvandlas till muskelman så mycket tillskott som jag kommer äta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401