Köpa Arma II Combined Operations?

Permalänk
Medlem

Köpa Arma II Combined Operations?

Hej!

Som titeln lyder, vart kan man köpa spelet i fysisk form?

Alltså, finns det någon webbutik som säljer spelet så att det rammlar ned i ens brevlåda? Jag vill nämligen inte låsa mig till Steam!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej!

Som titeln lyder, vart kan man köpa spelet i fysisk form?

Alltså, finns det någon webbutik som säljer spelet så att det rammlar ned i ens brevlåda? Jag vill nämligen inte låsa mig till Steam!

Något av dessa kanske?
http://www.arma2.com/shops/buy-arma-2-combined-operations_en....

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej!

Som titeln lyder, vart kan man köpa spelet i fysisk form?

Alltså, finns det någon webbutik som säljer spelet så att det rammlar ned i ens brevlåda? Jag vill nämligen inte låsa mig till Steam!

Dold text

Saken är, om man fixar det på steam, och vill starta det manuellt, utan att ha steam på så går det.

Antar att det är DayZ som lockar? Jag köpte mitt på steam men har inte steam på när jag spelar.

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk
Medlem

Står att det är Amazon i USA, vill köpa innom Sverige.

Skrivet av Grayson:
Dold text

Saken är, om man fixar det på steam, och vill starta det manuellt, utan att ha steam på så går det.

Antar att det är DayZ som lockar? Jag köpte mitt på steam men har inte steam på när jag spelar.

Jasså? Är det så?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Skrivet av Atlas Tasume:

Står att det är Amazon i USA, vill köpa innom Sverige.

Jasså? Är det så?

Ja

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns Combined Operations ens i fysisk form? (EDIT: Tydligen finns det i USA)
Annars får du ju köpa ArmA II & Operation Arrowhead separat liksom.
Installerar du båda spelen på samma plats (för båda kan köras separat) så har du Combined Operations.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

Vart går det att hitta billigt digitalt?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Väldigt surt för mig, har försökt att köpa Combined Operations på steam nu på 3 olika konton men varje gång får den ''An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed'' när jag försöker med morsans Visa kort som jag handlat med förut från steam :/

Permalänk
Medlem

Såg att bohemia interactives egna store nu har 25% rabatt på arma 2, CO för 18,74€
https://store.bistudio.com/

Rätt billigt om nån funderar på att köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZandZ:

Såg att bohemia interactives egna store nu har 25% rabatt på arma 2, CO för 18,74€
https://store.bistudio.com/

Rätt billigt om nån funderar på att köpa.

Tackar, jag och en kopis har köpt därifrån nu!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Hedersmedlem

kan man spela dayz om man köper arma 2 och oporation erowhead för sig (enskilt)

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Skrivet av tkoop1:

kan man spela dayz om man köper arma 2 och oporation erowhead för sig (enskilt)

Ja...

Permalänk
Medlem

Man behöver ha Arma 2 Combined Operations.

Varför inte köpa spelet via Steam? Det är 100 gånger smidigare på alla möjliga sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlhkh:

Man behöver ha Arma 2 Combined Operations.

Varför inte köpa spelet via Steam? Det är 100 gånger smidigare på alla möjliga sätt.

Därför att man kanske inte vill stödja Steam. Jag ogillar skarpt att ens spel är låst till en och samma klient och inloggning.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Köp inte arma för att spela Dayz. Spelet är i princip ospelbart pga fuskare i var och var annat hörn..

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony32:

Köp inte arma för att spela Dayz. Spelet är i princip ospelbart pga fuskare i var och var annat hörn..

Det är helt klart värt att köpa och sedan lira på privata hives.

Visa signatur

Datorn styr för många!