am2+ Bios uppdatering (hjälp behövs ) =)

Permalänk
Medlem

am2+ Bios uppdatering (hjälp behövs ) =)

Hej !

Kan någon hjälpa mig med bios uppdatering till mitt moderkort, Gigabyte GA-MA770-DS3, rev: 2.0.
Jag vill uppdatera den så att jag kan använda min am3 processor, AMD Phenom II X4 955 black edition.
Har en windows 7 64-bit version. En länk till downloaden för uppdateringen skulle uppskattas =).

Tack för alla svar !

Permalänk
Permalänk
Avstängd

http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=2874#bi...
där finns bios till ditt kort vad dom fixar å så vet jag inte för det har jag inte kollat

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Funkar inte, "Versionen av den här filen är inte kompatibel med Windows-versionen du kör."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Makru:

Funkar inte, "Versionen av den här filen är inte kompatibel med Windows-versionen du kör."

Du skall/kan inte köra den i windows. Kolla i din manual efter Q-Flash och följ anvisningarna.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

annars på program delen finns det ett program som heter @bios det har funkar bra för mig på mina gigakort vet inte om ditt har stöd för det så kolla up det först
men med det så tankar du ner bios och installerar bios igenom windows och det är väldigt enkelt
jag som har hängt med ett tag brukar vara anti sånna program för dom var inte så där 100% tillförlitliga förr men det har funkat bra på 3 kort jag använt det på i.a.f

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem

Nu funkar det, tackar för alla svar !