Permalänk
Medlem

F1C1F-6FE45-1A1E4-5BBAE-58232
F16BF-8A819-BB674-18E8C-B2C1E

Skriv om du fått den..

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jasså låter det så nu?

Alla som vill ha en key nu skriv, jag kommer endast PMa nya inlägg.
Jag kommer skriva i listan vilka jag skickat keys åt.

I värsta fall så får du vänta någon timme.
Antal nyckar kvar: ∞

Skriv i denna tråd, PMa mig inte bara.

Skickat till:
lewwan - Ny reggad, välkommen till SweC.
acht - Ny reggad, välkommen till SweC.
fjompex
Fusy

Tar också gärna en eller två keyts ifall du har kvar något

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Fronix:

Skriv om du fått den..

Snälla, låt folk skriva här, sen PMar du dem.
Troligen får inte ens personer från Sweclockers nycklarna.
Ditt val dock...

Skrivet av Hzup:

Tar också gärna en eller två keyts ifall du har kvar något

Du har två över dig. ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Ditt val dock...

Du har två över dig. ^^

Snodde en från tråden, så en till räcker för min kära flickvän
Tackar för kärleken ni sprider såhär på Sweclockers xD

Skrivet av Fronix:

F16BF-8A819-BB674-18E8C-B2C1E <<<Jag tog denna!

Skriv om du fått den..

Tackar!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fronix:

Skriv om du fått den..

This belongs to me now, thanks !

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Skrivet av LuCkY21:

This belongs to me now, thanks !

Skickade en, kan du låta den vara då. Så någon annan kan få den.

Edit: Bra, tack.

Permalänk
Medlem

Om någon har en beta-key över och känner sig generös är jag evigt tacksam med en i ett PM

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - ASUS RX 9070 XT PRIME OC 16GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - TUF Gaming 1 000W Guld Modular >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

<<< LG UltraGear 27GP850-B 27" @ 1440p 165hz IPS + 2x AOC Q27V4EA 1440p 75hz IPS >>>

Permalänk
Skrivet av bushkalle:

Om någon har en beta-key över och känner sig generös är jag evigt tacksam med en i ett PM

Skickar.

list:

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en Beta nyckel om det är någon som har en över

Edit: Tackar Mr_no_one!

Permalänk
Medlem

Nån som har en beta key å ge till mig så skulle jag vara mycket tacksam!

Permalänk
Skrivet av Nidala:

Tar gärna emot en Beta nyckel om det är någon som har en över

Skrivet av Vincent:

Nån som har en beta key å ge till mig så skulle jag vara mycket tacksam!

Skickar.

Permalänk
Medlem

skulle nån kunna vara jätte snäll och ge en beta key? hade varigt sjukt omtänksamt

Permalänk
Medlem

jag skulle hemskt gärna ta emot en beta nyckel

Permalänk
Entusiast

Skicka mig ett PM om ni vill ha en nyckel och inte är en desperat som har skapat ett Swec-konto Juni/Juli 2012 bara för att få en nyckel, vill bara ge till Sweclockare

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Jontry:

skulle nån kunna vara jätte snäll och ge en beta key? hade varigt sjukt omtänksamt

Skrivet av mr0slay:

jag skulle hemskt gärna ta emot en beta nyckel

Sry, inga fler nyregistrerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Tackar så mycket!

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - ASUS RX 9070 XT PRIME OC 16GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - TUF Gaming 1 000W Guld Modular >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

<<< LG UltraGear 27GP850-B 27" @ 1440p 165hz IPS + 2x AOC Q27V4EA 1440p 75hz IPS >>>

Permalänk

Likt alla andra här så skulle även jag vara grymt tacksam för en beta key om någon har en liggandes.

Tack! // Sonicmayhem

Permalänk
Skrivet av sonicmayhem:

Likt alla andra här så skulle även jag vara grymt tacksam för en beta key om någon har en liggandes.

Tack! // Sonicmayhem

Fixar det ja.

Permalänk
Medlem

Skulle uppskata om du har en kvar att ge Mr_no_one, väntat nu i några veckor på en key :D, skicka i PM ifall du har en

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en key. Hur funkar det om man redan signat sig på betan? måste man göra nytt konto eller kan man köra med samma?

Visa signatur

"I do not know with which weapons WWIII will be fought, but WWIV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein

Permalänk
Skrivet av Eyesee:

Skulle uppskata om du har en kvar att ge Mr_no_one, väntat nu i några veckor på en key :D, skicka i PM ifall du har en

Skrivet av engywook:

Tar också gärna en key. Hur funkar det om man redan signat sig på betan? måste man göra nytt konto eller kan man köra med samma?

Du kan aktivera koden på ditt nuvarande acc.
Skickar, ge min nånn minut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Skickar.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Det tar ca 30 minuter efter du har registrerat din key på smite som du får dina extra keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Tack en miljon gånger! Har en del polare som skulle vilja prova smite också men skickar keys via pm till dig om det blir någon över!
Du får en like också även fast jag är starkt imot +1 generationen

Permalänk

Skulle verkligen uppskatta en key. Skickar alla utom en tillbaka till dig i Pm då min jag tänkte ge bort en kod till min kompis

Permalänk
Skrivet av Fusy:

Tack en miljon gånger! Har en del polare som skulle vilja prova smite också men skickar keys via pm till dig om det blir någon över!
Du får en like också även fast jag är starkt imot +1 generationen

Din polare får också 3 keys.
Det uppskattas, men om du inte vill så behöver du inte.

Samma sak här, "+1" klickar du om du vill, jag tar inte illa upp om du låter bli.

Skrivet av Ahlqvist162:

Skulle verkligen uppskatta en key. Skickar alla utom en tillbaka till dig i Pm då min jag tänkte ge bort en kod till min kompis

skickar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Ditt val dock...

Du har två över dig. ^^

Har inte lust och sitta med massa PM och skit bara för lite nyckar, jag fick en nyckel igår genom att sitta på en Twitch stream i 5 minuter.. Det är ingen WoW Closed beta dehär precis ^^

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Om det finns några keys över så skulle jag ypperligt gärna testa detta spel

Visa signatur

| NZXT Phantom 410 SE black/orange | i5 3570K | MSI Z77A GD55 | Corsair Vengeance LP 8GB | ASUS GeForce GTX 670 DirectCU II TOP | NZXT Hale 90 750W | Intel 330 120GB |
| Ducky Shine | Corsair M90 | Fiio E07k | Beyerdynamic DT770 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Jasså låter det så nu?

Alla som vill ha en key nu skriv, jag kommer endast PMa nya inlägg.
Jag kommer skriva i listan vilka jag skickat keys åt.

I värsta fall så får du vänta någon timme.
Antal nyckar kvar: ∞

Skriv i denna tråd, PMa mig inte bara. Skickar nu inte till nyskapade konton.

Skickat till:
lewwan - Ny reggad, välkommen till SweC.
acht - Ny reggad, välkommen till SweC.
fjompex
Fusy
LuCkY21 - Han hittade en.
bushkalle
Nidala
Vincent
sonicmayhem
engywook
Eyesee

Tar gärna en key

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel!

Visa signatur

Stationär: R9 5950X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk
Medlem

Matchmakingen är horribelt dålig. 227 i kö, och 5minuter väntan. Sedan när man kommer in så "cancellar" en person så får man som det verkar börja om från början... Wtf? AJa, hoppas spelet är lite roligt som det ser ut iaf

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Mr_no_one:

Din polare får också 3 keys.
Det uppskattas, men om du inte vill så behöver du inte.

Samma sak här, "+1" klickar du om du vill, jag tar inte illa upp om du låter bli.

skickar

Tack så hemsk mycket! Håller på att ladda hem spelet nu