Permalänk
Medlem

Tar gärna en key om någon har över, bidrar givetvis med keys till tråden om/när jag får några.

Permalänk
Skrivet av Rasp:

Tar gärna en key om någon har över, bidrar givetvis med keys till tråden om/när jag får några.

Bara kolla PM.

Permalänk

Jag skulle gärna vilja testa Smite så är det någon som vill bjuda på en nyckel blir jag väldigt tacksam

Permalänk
Medlem

Skulle bli väldigt glad ifall jag fick en

Permalänk
Skrivet av Northbrook:

Jag skulle gärna vilja testa Smite så är det någon som vill bjuda på en nyckel blir jag väldigt tacksam

Skrivet av klagland:

Skulle bli väldigt glad ifall jag fick en

Påväg.

edit: skickade

Permalänk
Medlem

Om du har någon kvar tar jag en gärna

AppCra

Permalänk
Skrivet av AppCra:

Om du har någon kvar tar jag en gärna

AppCra

Du har PM

Permalänk

Tar gärna en key

Permalänk

Tar gärna med en

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Skrivet av Del'Quasimodo:

Tar gärna en key

Skrivet av Hampusofsweden:

Tar gärna med en

Skickat.

Permalänk
Medlem

Key

Hej, jag är nyregistrerad här, och jag har sökt en smite key i några dagar nu när jag snubblade över den här länken, skulle man kunna få en?

Permalänk
Medlem

Skulle sjukt gärna vilja ha beta key till smite :)

Någon som skulle kunna dela med sig av en beta key till smite? Hade varit sjukt snällt /Clayn3

Permalänk
Medlem

Tar gärna en också, om någon mot all förmodan har någon över?

Thanks!

Visa signatur

//clooak Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

tar gärna en

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key om de finns över

Edit: Tack till, Mr_no_one!

Permalänk
Medlem

Mr_no_one:

Får man fråga hur du får så många keys?

Permalänk

Kan bekräfta att jag fick en nyckel av Mr_no_one, tusen tack! Kommer dock att använda min referall för att sprida beta-nycklar till mina vänner, ifall det skulle bli en över sedan så ger jag gärna en tillbaks till Mr_no_one.

Permalänk
Medlem

Vore asnajs att få en. Mina polare som satt några rader bort på DHS fick men inte vår rad.... =( Vore asnajs om någon vänlig själ vill dela ut en !!

Permalänk

Tar gärna en till mig och brorsan om det finns någon över. Tusen tack isåfall!

Permalänk

Tomtenz
Clayn3
clooak
Cudage
isohunt
Jacob14
Captain Donut
mille666
Har snart PM.

Full lista: Ligger här.

Jag skulle uppskatta om de som registrerar sina smite keys skickar de extra de får i ett PM till mig, så att jag kan ge distribuera ut dem i denna tråd.
Det förutsatt att du inte har vänner att ge dem till eller att du själv vill göra dig besväret att skicka ut dem.

Efter ca 30 minuter, då du har registrerat din smite key, så får du ytterligare tre keys.
Som du kan hämta ut här.
https://account.hirezstudios.com/account/my-keys.aspx

Glöm inte att dina polare också får tre keys!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Reserverad, editar denna post snart. Alla ni sak få, ge mig lite tid bara.

Jag tar gärna en nyckel!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

jag skulle också gärna ta imot en beta key

Permalänk
Medlem

Jag har ett par beta keys, jag skickar däremot inte ut till folk som har reggat denna månaden eller förra.

Skicka PM

Permalänk
Skrivet av rakarna:

jag skulle också gärna ta imot en beta key

Give keys everyday~

igge, du kan skicka dem till mig, så ger jag ut dem. Om inte, skriv vilka som får dem.

Permalänk
Medlem

Hejsan ny här, tar gärna en key om det finns kvar

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en beta nyckel eller ett konta verkar vara ett as fett spel:) ser verkligen fram imot det

Permalänk
Medlem

Btw, om någon vill lira så lägg till igge23 ingame, jag är lvl 11 just nu

Hmm de två över mig verkar lite suspect

Permalänk
Skrivet av igge23:

Btw, om någon vill lira så lägg till igge23 ingame, jag är lvl 11 just nu

Hmm de två över mig verkar lite suspect

Det har vart många nyreggade, men så länge jag får tillbaka iaf en key från personer jag har skickat till så ska det inte vara nått problem. *HINT*

Permalänk
Medlem

AsDfreQ

Har fått en key

Permalänk
Medlem

Varför verkar vi suspekta?