Permalänk

Inets sleeve?

Såg nu att inet har börjat sälja sleeve, någon som har provat och vågar svara på hur kvalitén är?

http://www.inet.se/produkt/5322139/3mm-sleeve-langd-2m-bla

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

6 meter sleeve?! Lite lite att sleeva med :P?
För att sleeva två PCI-E kablar på 6 pinns styck till ett grafikkort behöver du runt 8m....
för en 24 pin allt från 12M till 16M

Ett råd är att inte använda Inets sleeve, det finns bättre med högre kvalitet, sen räcker de inte jättelångt heller, 2 meter tar oftast slut på 3 kablar... djungelapa stängde ju tyvärr ner men kolla http://mdpc-x.com riktigt hög kvalitet, kan nog de flesta som gör detta intyga!

Permalänk
Skrivet av P!ngv!N:

Själv har jag ingen aning men då jag själv köpte från djungelapa för en tid sedan så var kvaliteten väldigt bra dock så kom inte all till användning och har ca 3m svart samt 3m röd sleeve samt massa krympslangar du kan få för 50 kr + 19 i frakt:)

Aa hörde att djungelapa stängt ner! Själv har jag 20m röd som jag vill få väck då jag behöver blå eller grön istället, men tack ändå!

Skrivet av iSw3de:

6 meter sleeve?! Lite lite att sleeva med :P?
För att sleeva två PCI-E kablar på 6 pinns styck till ett grafikkort behöver du runt 8m....
för en 24 pin allt från 12M till 16M

Ett råd är att inte använda Inets sleeve, det finns bättre med högre kvalitet, sen räcker de inte jättelångt heller, 2 meter tar oftast slut på 3 kablar... djungelapa stängde ju tyvärr ner men kolla http://mdpc-x.com riktigt hög kvalitet, kan nog de flesta som gör detta intyga!

Ja det är en del som behövs.. Taskigt läge när man inte har modulärt heller
Ja, beställde från mdpc för någon vecka sedan, verkar vara en go kille den här Nils men bara synd att frakten kostar nästan lika mycket som 10m sleeve (det är förståligt då det skickas från tyskland) plus att det tar cirkus en vecka att få det. Också synd om man nu skulle ångra valet av färg så finns det inte så mycket man kan göra då det är en del klydd att skicka tillbaka till tyskland osv till skillnad om man köpt från svensk nätbutik där man har ångerrätt. Har nämligen 20m röd sleeve liggandes som jag insåg dagen efter jag beställt att jag skulle köra annat färgtema, men man får skylla sig själv hehe

Permalänk
Medlem

Ingen idé att köpa Inets dåliga sleeve alls, den är både dyrare kr/m jämfört med den bästa som finns (MDPC) medans kvaliten är riktigt dålig.

Permalänk
Medlem

Inet's sleeve kommer från Indomo då de blev uppköta av just Inet. Skulle tro att det är av kvalité.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkunXEnhanced:

Inet's sleeve kommer från Indomo då de blev uppköta av just Inet. Skulle tro att det är av kvalité.

Varför skulle det vara "av kvalité"? Det är Phobyas sleeve, vilken ska vara väldigt dålig. Den är 3+ gånger så dyr som den "bästa" sleeven som finns också, MDPC-X.

Permalänk
Medlem

Inget fel på Phobyas sleeves, har ni ens testat de? Men ja, lite väl dyrt för 3 meter.

Permalänk
Medlem

Har aldrig hört någonting dåligt om Phobya's sleeve, dock så kan jag hålla med om att priset är lite väl dyrt.

Permalänk
Medlem

knivbutik.se har billig paracord dock ingen krympslang men det har clas ohlsson och säkert andra liknande butiker

Permalänk
Skrivet av Mr.Azum:

knivbutik.se har billig paracord dock ingen krympslang men det har clas ohlsson och säkert andra liknande butiker

Ja jag funderar på att dra hem lite paracord, sitter och letar efter gallerier innehållandes paracord

Permalänk
Medlem
Skrivet av epetersson:

Aa hörde att djungelapa stängt ner! Själv har jag 20m röd som jag vill få väck då jag behöver blå eller grön istället, men tack ändå!

Ja det är en del som behövs.. Taskigt läge när man inte har modulärt heller
Ja, beställde från mdpc för någon vecka sedan, verkar vara en go kille den här Nils men bara synd att frakten kostar nästan lika mycket som 10m sleeve (det är förståligt då det skickas från tyskland) plus att det tar cirkus en vecka att få det. Också synd om man nu skulle ångra valet av färg så finns det inte så mycket man kan göra då det är en del klydd att skicka tillbaka till tyskland osv till skillnad om man köpt från svensk nätbutik där man har ångerrätt. Har nämligen 20m röd sleeve liggandes som jag insåg dagen efter jag beställt att jag skulle köra annat färgtema, men man får skylla sig själv hehe

Har du Sata sleeve över så kan du PMa mig
Nils är nog en av de bästa försäljarna jag har träffat!

Permalänk
Skrivet av iSw3de:

Har du Sata sleeve över så kan du PMa mig
Nils är nog en av de bästa försäljarna jag har träffat!

Hehe har tyvärr bara small
Ja, tycker om den personliga lilla bilden man fick också! Småföretagare är bäst!