Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2012

Är det normalt?

Mitt HD 5870 V2 blir 70-80 grader i load! är det normalt?

Moderkort: ASUS CROSSHAIR IV EXTREME. Grafikkort: EAH5870 V2. Minnen: CORSAIR VENGENCE 2X4 GB. Hårddisk: WESTERN DIGITAL 640 GB 7200RPM. Chassi: FRACTAL DESIGN ARC. Cpu: AMD PHENOM II 965 BLACK EDITION. Nätagg: COOLER MASTER M600. cpu-kylare: COOLER MASTER HYPER N520

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Värmdö
Registrerad
Feb 2007

aa

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2011

Det är en ganska hög temperatur men dock inte skadligt. Grafikkort klarar i allmänhet temperaturer på lite drygt 100 grader (viket man dock ej rekommenderar).

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

Dubbelpostning är emot Sweclockers regler.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Fattyd:

Dubbelpostning är emot Sweclockers regler.

Att kommentera regelbrott i trådar också

TS: Ja, normalt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Ja, det är helt normalt. Tycker det är så sött hur folk undrar om sina grafikkort är för varma, precis som att det vore din bebis som har feber.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Bakgrund:

Ja, det är helt normalt. Tycker det är så sött hur folk undrar om sina grafikkort är för varma, precis som att det vore din bebis som har feber.

Tycker mest det är konstigt att Google aldrig tycks ha svaret på såna här frågor...