Permalänk
Medlem

Är det normalt?

Mitt HD 5870 V2 blir 70-80 grader i load! är det normalt?

Visa signatur

Moderkort: ASUS CROSSHAIR IV EXTREME. Grafikkort: EAH5870 V2. Minnen: CORSAIR VENGENCE 2X4 GB. Hårddisk: WESTERN DIGITAL 640 GB 7200RPM. Chassi: FRACTAL DESIGN ARC. Cpu: AMD PHENOM II 965 BLACK EDITION. Nätagg: COOLER MASTER M600. cpu-kylare: COOLER MASTER HYPER N520

Permalänk
Medlem

aa

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv

Det är en ganska hög temperatur men dock inte skadligt. Grafikkort klarar i allmänhet temperaturer på lite drygt 100 grader (viket man dock ej rekommenderar).

Permalänk
Medlem

Dubbelpostning är emot Sweclockers regler.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Fattyd:

Dubbelpostning är emot Sweclockers regler.

Att kommentera regelbrott i trådar också

TS: Ja, normalt

Permalänk
Medlem

Ja, det är helt normalt. Tycker det är så sött hur folk undrar om sina grafikkort är för varma, precis som att det vore din bebis som har feber.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Ja, det är helt normalt. Tycker det är så sött hur folk undrar om sina grafikkort är för varma, precis som att det vore din bebis som har feber.

Tycker mest det är konstigt att Google aldrig tycks ha svaret på såna här frågor...