inet krånglar till det...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
jkpg
Registrerad
Jan 2012

inet krånglar till det...

beställlde lite dator delar för en vecka sedan, hämtade ut delarna idag.. men det visar sej att bara delarna har kommit och inte chassit(beställde2st) har aldrig innan varit med om att de skickar de i 2 olika paket.. så är det dem som gjort något fel eller liknande ?

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
\\Localhost
Registrerad
Mar 2006

chassin brukar komma i bara kartongen från tillverkaren med en klisterlapp på vid sidan om oavsett ven du köper från.

köpt chassi både på webhallen, inet, komplett, och gammla datorbutiken och alla har skickat chassin med eget kolli nr.

Asus Z97-A, I7 4790K @4.8GHz 1.29V, 24Gb ram, 2x GIGABYTE GTX 970 WindForce 3X OC @ 1511Mhz/7246Mhz.
[Lista] De bästa gratisprogrammen

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

Japp, chassin brukar alltid bli skickade själva då dom är stora och väger mycket.

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Sep 2010

Ingen skickar chassi tillsammans med andra saker i ett Ultra mega stort paket, möjligen ett mitx chassi.

Alltid 2 koli, dock brukar dom ju komma fram samtidigt om dom är skickade samtidigt.
Bara kolla dina 2 koli id och kolla vart chassit är på posten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

Har beställt 8 chassin genom åren 3 har varit små htpc chassin och det har varit från komplett,inet,cdon,misco,webhallen jag beställt.
Alltid med andra saker samtidigt och alla gånger så går chassina som eget paket (även små htpc chassi).

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."