Permalänk
Medlem

Kompis med litet "blodproblem"

Hej
Fick för nån timma sen ett samtal från en smått orolig kompis till mig.. Då han själv inte visste och då trodde att jag skulle veta bättre så väckte han mig..

Vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i men..

Problemet är att hans flickvän hade mens och det kom då lite på lakanet som hon tvättade bort med lite vatten som fanns i ett glas vid fönstret. Tro det eller ej så kommer Anton in och dricker upp vattnet i glaset. Hans flickvän kommer in igen och berättar.. Enligt min kompis då så var vattnet inte det minsta rött och hans flickvän hade bara tagit lite med fingrarna så det rör sig troligtvis inte om några större mängder. Antagligen någon droppe max. Till frågan: är det farligt? Om nu ingen av dem har nån sjukdom vilket jag antar..

Ledsen för den röriga texten.. Hade hellre sovit vid det här laget

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100% lugnt sålänge hon inte har någon blodsjukdom

Permalänk
Medlem

De har antagligen redan utbytt allt möjligt så om hon haft något i sjukdomsväg så vore det högst sannolikt redan överfört. Ett glas mens gör antagligen varken från eller till.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

lite extra järn är väl alltid bra?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Han kommer nog vid det här laget att märka att hans hörntänder börjat klia, kanske till och med börjat växa lite.

Om några timmar kommer han känna ett behov av att lukta kvinnor på nacken, detta kommer sedan övergå i ett nafsande, kanske kommer han även att bita.

Har han otur här, och det går hål, då kommer han vara fast för alltid.

Mitt tips är att han går till närmaste blodcentral och börjar hämta ut de ransoner som finns för "människor" i hans situtation.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Avstängd

Antons stora problem är nog att han springer runt och dricker ur alla glas han ser. Ett beteende som kan vara speciellt farligt på krogen.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle han börja må dåligt får han givetvis kontakta sjukvård.

*Tråd Låst*