Googles "Jelly Bean"-staty smälter i solen

Permalänk
Melding Plague

Googles "Jelly Bean"-staty smälter i solen

På den mer humoristiska fronten kan konstateras att det varma vädret inte är Googles vän. Företagets gröna staty för Android 4.1 "Jelly Bean" smälter nämligen i solen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jelly Bean kanske blir rätt "hett" ändå

Permalänk
Medlem

Haha underbart. you jelly?

Permalänk
Medlem

Hmm undrar hur det går för ice cream sandwich

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Fy vad underbart x)

Permalänk
Medlem

haha humor de där

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Hedersmedlem

Den stulna bönan lär ju gå för en och annan dollar på ebay så småningom.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Den stulna bönan lär ju gå för en och annan dollar på ebay så småningom.

Den kanske man skulle bjuda på:)
Den kan ju bli värd en slant i framtiden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Bara inte telefonerna smälter så är det lungt

Permalänk
Medlem

Ja, för all del. Det var en underhållande formulering, och de visar att de tar t o m de mest oförutsedda motgångarna med en klackspark.

Permalänk

Project butter ^^

Visa signatur

Silverstone TJ08-E, Corsair AX860i, Asus Maximus IV Gene-z, i5 3570K @ 4.7GHz, MSI GTX 680, Corsair Vengeance LP 16GB, Samsung 830 256GB, Intel 510 120GB Asus Xonar STX custom Dirvers,
allt vattenkylt med TYST som prio1
Länk

Permalänk
Medlem

Buggfix. Bwahaha! Ja humor har dem iaf!

Permalänk

Som min S IIa med ICS då. Blir så varm så den stänger av sig, Orootad och Oklockat.
EPICFAIL

Permalänk
Medlem

Detta som skiljer Google från de andra. Bra humor och självironi. Gör de genast sympatiska

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag undrar om personen som stal bönan placerade ett äpple i behållaren istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dougielol:

Som min S IIa med ICS då. Blir så varm så den stänger av sig, Orootad och Oklockat.
EPICFAIL

Då har DU gjort nått fel med den. Båda min och sambons SII funkar bättre sen ICS kom.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dougielol:

Som min S IIa med ICS då. Blir så varm så den stänger av sig, Orootad och Oklockat.
EPICFAIL

Det är väl en feature?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Haha, fantastiskt!

Hoppas verkligen att Jelly Beans blir bra. Fick precis in ICS i min Galaxy Note, och det var väldigt efterlängtat. Jag hoppas dock på att JB kan få till "Android-lagget" som praktiskt taget alla Android-telefoner har. Jag vet att många inte vill erkänna det, men det är något som Android faktiskt varit lite sämre med, om man jämför med iOS och WP7.

Och nej, det är inte bara min telefon. HTC Wildfire, Desire HD, Sensation, Galaxy Note, S, SII, SIII, Nexus och HTC One har samma "fel" ^^

Jag hoppas verkligen att folk har stake nog att klaga över detta. Annars kommer det aldrig bli några efterlängtade uppdateringar, om stoltheten ska gå före.

OnT: Hoppas att min telefon inte smälter när den får JB bara Är det någon som vet vilka telefoner som kommer begåvas med 4.1?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Men glassen klarade sig...

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av Ant3:

Då har DU gjort nått fel med den. Båda min och sambons SII funkar bättre sen ICS kom.

S2'an är erkänt ostabil ,ed blandannat exchange-sync sedan ICS.

Att inte stänga av funktioner, och att inte konstant jaga rätt och stänga av tasks som hängt sig, är inte samma sak som att ha "gjort fel".

På företaget har vi 15 S2, med stock firmvare, fria från skräpappar, och fria från pill, som samtliga blev oanvändbara över en natt når ICS kom.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawet:

Det är väl en feature?

En sak jag inte förstår är att de bara är här på swec jag ser folk ha problem med SII och ICS. Varken jag, sambon eller några av våra vänner eller bekanta som har SII med ICS har några som hellst problem. Hur kommer det sig?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tomhas:

Detta som skiljer Google från de andra. Bra humor och självironi. Gör de genast sympatiska

Var kanske inte jordens viktigaste sak som fallerade heller, och kommer ju inte kosta dem speciellt mycket att fixa till. Hade det varit allvarligare fel hade de kanske inte riktigt varit lika skojfriska om saken.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Giant Android Jelly Bean uppe på ebay snart då

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Giant Android Jelly Bean uppe på ebay snart då

Eller FAKE Jellybeans...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Jaha, nu får stackars kinesen som kom på konstruktionen sparken.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

En sak jag inte förstår är att de bara är här på swec jag ser folk ha problem med SII och ICS. Varken jag, sambon eller några av våra vänner eller bekanta som har SII med ICS har några som hellst problem. Hur kommer det sig?

Ren tur?
Torsdags exemplar av telefonerna (inte måndags iaf)?
Inte använt dem lika mycket som alla andra?
Tycker för mycket om mobilen för att orka bry sig om mindre problem och "ser" dem därför inte?
Kan finnas gott om förklaringar, allt från användare till mobil, till komponenterna. Man ska dock inte misstro att andra kan ha problem bara för att du/ni inte har haft det, då låter det lätt som en fanboy. Inga prylar är perfekta, alla har problem, gäller bara att välja den med de problem man stör sig minst på ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Var kanske inte jordens viktigaste sak som fallerade heller, och kommer ju inte kosta dem speciellt mycket att fixa till. Hade det varit allvarligare fel hade de kanske inte riktigt varit lika skojfriska om saken.

Ne men när de säger "buggfix" så pekar de nog på alla buggar som dragits med sedan första android versionen. Det jag menar med självironi Även när Youtube och Chrome crashar träffas man ju av trevliga felmeddelanden och då ska vi inte ens börja prata om alla eastereggs i sökmotorn

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Avstängd

Froyo lär ju inte klara sig så länge till

Permalänk

hoppas inte Android överhettas också

Visa signatur

If the world didn't suck, we'd all fall off.

NZXT Phanthom, Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge), MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB 100ME (Duel sli), Corsair Gaming Series 800W 80+, Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3, Ripjaws X Performance (4x4096MB) CL9 1600MHz, Corsair SSD Force 3 Series (3x120GB)

Permalänk
Skrivet av Ant3:

En sak jag inte förstår är att de bara är här på swec jag ser folk ha problem med SII och ICS. Varken jag, sambon eller några av våra vänner eller bekanta som har SII med ICS har några som hellst problem. Hur kommer det sig?

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=73971
http://www.google.se/search?q=galaxy+s2+ics+battery+drain

Hur många exchangeservrar synkroniserar du emot?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*