Permalänk
Medlem

Textstorlek!

jag kan inte ändra textstorleken på alla websidor,tex på den här hemsidan och facebook har jag den största textstorleken på men texen är skitliten ?? men på andra sidor är texten stor när jag har den på det största,krångligt det här låter! datorn är bara en månad gammal,men det gnisslar o låter redan från början om den till o från.

Permalänk

antar att det är chrome du rullar med? då är det bara att manuellt zooma ut med "ctrl [+] +/-" tills du är nöjd. Vad gäller hårdvaran så vet jag inte hur vi ska hjälpa dig med gnisslet och låtet om du inte vidare förklarar

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Prova med Ctrl + +

Permalänk
Medlem

"ctrl samt +"

hittar inget kommando mot gnissel tyvärr.

utöver reklamation då, ställa den på ett jämnare underlag kanske eller nått.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

antar att det är chrome du rullar med? då är det bara att manuellt zooma ut med "ctrl [+] +/-" tills du är nöjd. Vad gäller hårdvaran så vet jag inte hur vi ska hjälpa dig med gnisslet och låtet om du inte vidare förklarar

tack!! gnisslet låter när fläkten kör i gång hörs det som,ska gå tillbaka till expert med datorn,har låtit så ända sen ja köpte den för en månad sen,expert ville även lura på mej en försäkring för 700 : i halvåret,haha,de kan dom glömma ,vilka idioter!

Permalänk
Skrivet av labans:

tack!! gnisslet låter när fläkten kör i gång hörs det som,ska gå tillbaka till expert med datorn,har låtit så ända sen ja köpte den för en månad sen,expert ville även lura på mej en försäkring för 700 : i halvåret,haha,de kan dom glömma ,vilka idioter!

Varför köpte du dator där? expert är bara värt om.. man nu behöver typ.. cd-r skivor, eller nåt..

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

tack för alla svar,vet inte varför ja köpte den där,blev bara så:( även tangenterna verkar inte hänga me som dom ska:(fast man trycker håååååårttt!! den här datorn fick jag av dom för att förra datorn(oxå från expert) inte var nåt att laga,känns som denna är begagnad!!.faan på dom! ska man inte köpa datorer på expert? varför säljer dom det då?:)