Gamestop-Vilka spel som helst?

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Skövde
Registrerad
Mar 2012

Gamestop-Vilka spel som helst?

Ursäkta om denna kategori är käpprätt åt helvete fel för det jag ska fråga men jag är ledsen, jag kunde inte hitta en bättre kategori

Det jag undrar är helt enkelt om "Gamestop" köper vilket begagnat spel som helst eller om det måste vara specifika spel som dom hade det förr i tiden för jag kan inte hitta en lista över spel dom köper på deras sida :S

Det står dock:

Vi tar bara emot PAL-spel.
Vi tar ej emot PC-, NTSC- eller demo-spel.
Giltig fotolegitimation skall uppvisas
Inbyte mot kontanter ger 70 % av inbytesvärdet

Innebär alltså detta att i princip ALLA spel köps?

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västsverige
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Uzanar:

Ursäkta om denna kategori är käpprätt åt helvete fel för det jag ska fråga men jag är ledsen, jag kunde inte hitta en bättre kategori

Det jag undrar är helt enkelt om "Gamestop" köper vilket begagnat spel som helst eller om det måste vara specifika spel som dom hade det förr i tiden för jag kan inte hitta en lista över spel dom köper på deras sida :S

Det står dock:

Vi tar bara emot PAL-spel.
Vi tar ej emot PC-, NTSC- eller demo-spel.
Giltig fotolegitimation skall uppvisas
Inbyte mot kontanter ger 70 % av inbytesvärdet

Innebär alltså detta att i princip ALLA spel köps?

Jag tror de köper "alla" spel, men betalar ju riktigt dåligt för de som de inte vill ha...

Skickades från m.sweclockers.com

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.