SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en kod!

Permalänk

skulle också uppskatta en nyckel eller två, skickar såklart tillbaka överflödiga

Permalänk

Tar gärna en cd key jag med tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en Key

Permalänk
Medlem

Jag snor gärna en key

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key ! du får så klart 2 tillbaka ! skulle va oerhört tacksam över det!!!!!! tack på förhand dude!

Permalänk

skulle ta en key om det är okej och skickar 2 tillbaks till dig

Visa signatur

Chassi:Fractal define r3 Moderkort:ASUS P9P67-LE PSU:Corsair hx750w CPU:Intel 2500 GPU:ASUS 6950 dcu2 Ram: Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna prova detta om det går för sig

Tack på förhand!

Visa signatur

Leksakerna: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | AMD Ryzen 7 5800X | Corsair 4x8GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX | Sapphire Radeon RX 6800 16GB Pulse OC | Fractal Design ION Gold 850W | Phanteks Eclipse P300 Tempered Glass Svart | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe

Permalänk

Skulle gärna ta en key, skickar tillbaka den första som jag får. Tack på förhand

Permalänk

beta key

Jag skulle gärna ta emot en beta key helst två för att min kompis vill ha en med

Permalänk
Medlem

tar gärna emot en key om det går bra.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V PRO - 2500k @ 4.5 Ghz - Corsair 8GB DDR3 1600 Mhz - 1,5 + 2 TB Caviar Green - Samsung 830 128 GB - 7970 - Real Power M700 - Windows 7 x64

Permalänk
Medlem

skulle döda för en key, men det verkar enklare att fråga här så kan man få en ?

Permalänk

Skulle gärna ta emot en key tack på förhand!

Permalänk
Permalänk

Skulle gärna uppskatta en Beta-Key
Tack!

Permalänk

kan jag få en key ?

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna också en key om någon har en över. Skickar givetvis mina vidare till behövande här.

Permalänk
Medlem

Jag är också liten sugen på en beta-key om någon har

Permalänk
Medlem

Beta Key

Jag skulle verkligen uppskatta en beta key, ser ut som ett riktigt schysst spel. Har lirat mycket hon och dota men det här såg riktigt kul ut!!

Permalänk

skulle verkligen uppskatta en key! ser grymt ut. skicka gärna ett pm!

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en nyckel också, ger dig dem 3 jag får isåfall.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel. Ska ge en utav mina till en polare sen så du får tillbaks 5st nycklar

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk

Jag tar gärna två nycklar till mig samt min bror. Ger tillbaka alla som vi får!

Permalänk
Avstängd

Tar gärna en key också

Permalänk

okej tack så mycket! men vill du ha dom andra keysen eller är set okej om jag ger dom till mina vänner?

Permalänk
Skrivet av Causualhardcore:

okej tack så mycket! men vill du ha dom andra keysen eller är set okej om jag ger dom till mina vänner?

Ge dem till dina polare, jag har skrivit det i första posten. (om man nu kan läsa)
Jag vill ha de keys du/ni inte kommer använda, skickar du en key till din kompis så är det okej.
Men din kompis får ju också tre(3) keys, ofta han inte skuille kunna skicka tillbaka dem?
(om han nu är din polare så ska det inte vara ett problem)

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key! Skickar tillbaka de jag får.

Visa signatur

Phanteks Evolv ATX Tempered Glass | Intel Core I7 7700K | Cryorig H5 Ultimate | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | Corsair 16GB DDR4 2400Mhz VENGEANCE LP Röd | WD Blue 500GB SSD | Gigabyte Z270XP-SLI | EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold

Permalänk

Skulle gärna ta en nyckel tack

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel, och du får resterande 3

Visa signatur

Släpbar: MSI GX740. Intel Core i5@2,4GHz, Radeon HD5870m, 8Gb 1333 MHz.
Razer Imperator, Razer Goliathus.

Permalänk
Medlem

Skullle mycket gärna ta emot en key. Så skickar jag tillbaks de 3 extra jag får.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb