SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk

key

tar gärna en key om de finns kvar!

Permalänk
Medlem

edit: nvm hitta

Permalänk
Medlem

Hade ingen key kvar att ge ut, men kom gärna förbi och häng med oss i #smite.se på QuakeNet. Skulle gissa att det finns nån med key, om inte där så i nån av dom andra IRC kanalerna.

Permalänk

tar gärna en nyckel. Du får gärna mina 3 st senare eller så får du 7 om jag ger till en polare

Permalänk
Medlem

Tar gjärna emot en key, du får 2 eller 3 tillbaka

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik - precis som alla andra.

Permalänk
Avstängd

Jag, brorsan och polaren är lite sugna på att testa det. Tar gärna en key och skickar tillbaka dom som blir över när vi reggat oss.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en kod och skickar tillbaka 7 (från mig och en kompis

Permalänk
Medlem

Adda gärna Getfisk dem som vill lira!

Permalänk

kan jag få en smite beta key har föesökt att hitta skulle gärna vilja få en tack

Permalänk

Blev sugen på att prova det här spelet, verkar ju vara en sjuk efterfrågan på beta keys
Dealen är att du ska ha alla tre nycklar som jag får i samband med registreringen tillbaka från mig?

Permalänk
Medlem

Finns det fler beta keys tillgängliga är jag mycket intresserad.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk

smitesugen

har letat efter keys till smite ett tag nu och skulle gärna vilja att ha en.

Permalänk

Ska börja skicka ut PM till följande:
fisken92
ruuska
Nunchucks
13MonTanA37
bizzelectr0
BaXs [edit: Du har tydligen fått en redan.]
grynnan
le_supertramp
kill2fear
axeznsg
Lakanman
Nerxan
Getfisk
Danneboy300
Lissdaniels
knaz
slaskmormor

Till BaXs, läs:
#12470211
"Jag kan säga direkt att jag inte har nycklar åt er alla, så alla nyreggade ligger långt ner på listan."
Men jag kan förstå att det inte är lätt att läsa, utan bara komma in och begära en key.

13MonTanA37, du skrev "Men vad spelar det för roll att man är nyreggad?"
Ska jag ta det som ett, "Har du fått in nya keys så ber jag gärna om en igen. <3"

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Tar gärna en key ifall du har någon över till en nyreggad!

Permalänk
Skrivet av Onikej:

Hejsan!

Tar gärna en key ifall du har någon över till en nyreggad!

Det tror jag att jag har, du får PM efter jag skickat till de i posten över.
Läs gärna igenom första posten medans, det är många som inte orkar läsa den tydligen.
(PM's *host*)

Permalänk
Medlem

Jag tar hemskt gärna en nyckel!

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk

Skulle gärna villa ha en key:P!

Visa signatur

-

Permalänk
Avstängd

jag skulle också vilja ha en key. och självfallet får du dom extra Mvh

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk

Jag tar gärna emot en key till mig och en till sambon

Visa signatur

MacBook Pro
www.mcgaraget.org
Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

hejsan

jag har sj en nyckel som jag fick av en som fick av dej han gav tillbacka 9 stycken så skulle vilja ha en till min andra kompis oxå skickar gärna tillbacka 3 nycklar

Permalänk
Medlem

Hej skulle gärna vilja ha en key för att lira med min kusin!

Visa signatur

Min dator: i5 760 @ 4 Ghz. Cooler Master Hyper 212 + CPU kylare. XFX ATI Radeon 5850 Black edition @ 765 Hz (stock). Asus p7p55d-e lx. 1 GB hårddisk. 4 GB Corsair @ 1600 Hz. 650 Watt nätagg.

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key och ger resten till dig

Om jag får ge en till min kompis hade de varit bra men annars ger jag dem till dig direkt efter
alltså så får du alla utom min

Permalänk
Medlem

Spelet ser riktigt grymt ut, har spelat dota, lol och HoN i ca 3-4 år och skulle väldigt gärna ta en key, skickar då de keysen jag får till dig sen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_no_one:

Ska börja skicka ut PM till följande:
fisken92
ruuska
Nunchucks
13MonTanA37
bizzelectr0
BaXs [edit: Du har tydligen fått en redan.]
grynnan
le_supertramp
kill2fear
axeznsg
Lakanman
Nerxan
Getfisk
Danneboy300
Lissdaniels
knaz
slaskmormor

Till BaXs, läs:
#12470211
"Jag kan säga direkt att jag inte har nycklar åt er alla, så alla nyreggade ligger långt ner på listan."
Men jag kan förstå att det inte är lätt att läsa, utan bara komma in och begära en key.

13MonTanA37, du skrev "Men vad spelar det för roll att man är nyreggad?"
Ska jag ta det som ett, "Har du fått in nya keys så ber jag gärna om en igen. <3"

vem ska jag ha fått den av? blev erbjuden en från någon men ficka aldrig någon, men nwm jag väntar.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ta en key, är dock nyreggad så jag räknar egentligen inte med det. Har några vänner oxå som vill ha så vi skickar tillbaka ett antal om jag får en key

Permalänk
Medlem

Även jag hade varit tacksam för en key!

Permalänk
Medlem

Jag och en kompis skulle jättegärna vilja ha 2 st keys då vi är väldigt sugna på att testa det under nattens kommande lan

Permalänk

Jag skulle själv gärna vilja ha en beta nyckel jag skickar självfallet tillbaka dem som blir över till dig!

EDIT: Ska kolla runt lite med mina vänner också och se om de vill ah en beta nyckel också så att du kan få ännu fler tillbaka!

Visa signatur

I7 13700kf | Asrock Z790 m-ITX Wifi | Noctua NH-U12A | Cooler Master Nr200P | Corsair SF 750 |OCZ Trion 240GB | Samsung 830 128 Gb | 2x 480GB Kingston SSDNow | 32 Gb DDR5 6000mhz |Asus TUF OC 3080 | Kringutrustning: Tangentbord Logitech G915, Logitech G603,Philips fidelio X2, Skärm Asus Tuf 1440p 165hz TN, AOC G2460PF 144hz

Permalänk
Medlem

Tar gärna en

Permalänk
Medlem

Min brorson är så himla sugen på detta spelet så jag tar gärna en key, om det blir över!
Tack på förhand!