SMITE Beta Key Giveaway

Permalänk
Medlem

Tar gärna en nyckel.

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2,83 - Gigabyte EP45-DS3 - 4GB ram, ATI Radeon HD 4870x2, Vista Ultimate 64-bit..

Permalänk

Hej har någon Smite beta nyckel kvar?
Skulle hemskt uppskatta om man fick en

Permalänk

tar tacksamt emot en nyckel (:

Visa signatur

~ASUS Maximus VI Hero ~ i5 4690k @ 4.6GHz 1.228v ~ Noctua NH-D14 ~ Corsair Vengeance Pro 1600MHz 16GB ~ Samsung 850 PRO 256GB SSD ~ 2.5TB HDD ~ ASUS 280x TOP 1200/1700 ~ Corsair TX 750W ~ Define R4 Titanium~

Permalänk

Använd följande:
Länk 1: #SmiteSE @ QuakeNet (Du kan välja nick)
Länk 2: #SmiteSE @ QuakeNet (Utan att välja nick)

Bara klicka på en av länkarna så kommer du in i en IRC kanal(chatt), där kan du skriva:
"Kan jag få en invite till SMITE, min mail är [mail]."
så kommer troligen någon svara och säga att de skickat en invite.

Som jag skrivit i första posten så kan alla som redan har smite skicka invite till vem de vill bara de har personens mail address.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key och du får gladeligen tillbaka 2-3 senare

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få en key. Hade varit jätte snällt:)

Permalänk
Medlem

#SmiteSE på Quakenet på mIRC. Ni som vill ha en invite, gå in där och skriv er email så kommer någon bjuda in er.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en key!

Permalänk
Medlem

F1001-C3362-9E3F4-9A9AF-15666
F10C7-14FF9-C7194-16DB9-D4562
Först till kvarn

Permalänk
Medlem

Ber om en nyckel, TACK!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en key! vore nice

Permalänk
Medlem

jag tar gärna en key och skickar gladeligen tillbaka två, tack på förhand!

Visa signatur

EVGA RTX 3090 FTW3 | i7 12700K | 32GB DDR5
Laptop: Razer Blade 15 RTX2070MQ
VR: Pimax 8KX, Quest2, Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av eckster:

Ber om en nyckel, TACK!

Skrivet av p1kk0:

Tar gärna en key! vore nice

Skrivet av Larszon:

jag tar gärna en key och skickar gladeligen tillbaka två, tack på förhand!

#SmiteSE på Quakenet på mIRC. Ni som vill ha en invite, gå in där och skriv er email så kommer någon bjuda in er.

Permalänk
Medlem

Om någon råkar ha en invite till övers tar jag gärna en

rif-game@live.se

Visa signatur

Dator: Duglig. Padda: Asus Eee Pad Transformer TF101.
Konsol: PS4. Telefon: Nexus 5.

Citera om ni vill ha svar.

Permalänk

snälla en key tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandhem92:

snälla en key tack

#SmiteSE på Quakenet på mIRC. Ni som vill ha en invite, gå in där och skriv er email så kommer någon bjuda in er.

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en!

Permalänk
Medlem

jag tar gärna också en nyckel tack Efraim_98@hotmail.com är min e-mail

Permalänk

:D

Kan jag få en key tack. Min emaik är. b_omid@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crlin:

Tar också gärna en!

Skrivet av effe0p:

jag tar gärna också en nyckel tack Efraim_98@hotmail.com är min e-mail

Skrivet av ghostrider7777:

Kan jag få en key tack. Min emaik är. b_omid@hotmail.com

#SmiteSE på Quakenet på mIRC.

Det hade ni förstått om ni läst tråden, eller iallafall ett par inlägg över era.

Permalänk

smite

skulle gärna ta en key, mailen är ockelberg@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jag skulle också vilj ha en key.
David_bj96@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

SMITE - FAN, helt underbart - Gratis.

Är det folk som gillar MOBA spel, så rekommenderar jag skarpt SMITE. (Det är gratis)

Det är i BETA just nu, men det är så att man har oändligt med BETA invites, så om någon vill testa och lira spelet så skriv eran E-mail adress här eller skicka mig ett PM. Så kan jag skicka er en beta invite efter 16:00, då jag är på jobbet och inte kan skicka några invites eftersom det kräver att man startar upp spelet.

Här har ni en oki review av spelet för dom som undrar hur det ser ut osv.
http://www.youtube.com/watch?v=-4hL9ct2QEk

Men kortfattat så är det väll som League of Legends, men i tredje person bakifrån view istället för "överifrån"view.

Spelet känns snabbare och är mera skillshots, eller snarare det är endast skillshots. Även auto attack är skillshots.

Om någon ber om en BETA key och någon annan skickar den personen en invite så vore det trevligt om det även skrivs så i tråden så det inte skickas dubbla invites osv.

Det är inte som i LOL att man tjänar något på att ge invites. Det är bara helt enkelt onödigt.

När jag kikade så var det 471.000 som spelade spelet, så spelet håller på att växa rätt fort.

Det var tydligen en annan person som har fixat en "Bot" som skickar invites osv. Så jag citerar en annans persons post. Där ni som vill ha en Invite med en gång, läs och följ bara instruktionerna.

Skrivet av Mr_no_one:

Använd följande:
Länk 1: #SmiteSE @ QuakeNet (Du kan välja nick)
Länk 2: #SmiteSE @ QuakeNet (Utan att välja nick)

Bara klicka på en av länkarna så kommer du in i en IRC kanal(chatt), där kan du skriva:
"Kan jag få en invite till SMITE, min mail är [mail]."
så kommer troligen någon svara och säga att de skickat en invite.

Som jag skrivit i första posten så kan alla som redan har smite skicka invite till vem de vill bara de har personens mail address.
http://i.imgur.com/IKSuI.jpg

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Avstängd

Jag tar gärna en inviten. Mungo@live.se
Tack på förhand!

Permalänk
Skrivet av TheWolfbane:

Är det folk som gillar MOBA spel, så rekommenderar jag skarpt SMITE. (Det är gratis)

Det är i BETA just nu, men det är så att man har oändligt med BETA invites, så om någon vill testa och lira spelet så skriv eran E-mail adress här eller skicka mig ett PM. Så kan jag skicka er en beta invite efter 16:00, då jag är på jobbet och inte kan skicka några invites eftersom det kräver att man startar upp spelet.

Här har ni en oki review av spelet för dom som undrar hur det ser ut osv.
http://www.youtube.com/watch?v=-4hL9ct2QEk

Men kortfattat så är det väll som League of Legends, men i tredje person bakifrån view istället för "överifrån"view.

Spelet känns snabbare och är mera skillshots, eller snarare det är endast skillshots. Även auto attack är skillshots.

Om någon ber om en BETA key och någon annan skickar den personen en invite så vore det trevligt om det även skrivs så i tråden så det inte skickas dubbla invites osv.

Det är inte som i LOL att man tjänar något på att ge invites. Det är bara helt enkelt onödigt.

När jag kikade så var det 471.000 som spelade spelet, så spelet håller på att växa rätt fort.

Jag skulle vilja ha en!
Fabianohlsson@hotmail.com

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: NZXT Switch 810 | Nättag: NZXT Hale90 1000w | Grafikkort: Gigabyte Geforce GTX 680 2 gb | Processor: Intel i7 3820 3.6 ghz | Moderkort: MSI X79 GD-45 (8D) | Ljudkort: ASUS Xonar DX | RAM-minnen: Corsair 16 gb Vengeance CL9 1600 Mhz | SSD: Samsung 830 128 gb Corsair Force 3 120 gb | Processorkylare: NZXT Havik 120 Kringutrusting: Monitor: Benq XL2410T 24'' 120 Hz|Tangentbord: QPAD MK-50|Mus: QPAD 5k|Headset: Sennheiser HD 598

Permalänk
Medlem

Tar gärna en!
vent.olsson@gmail.com

Visa signatur

Citera för att få svar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Jag älskar smite. Adda gärna Getfisk dem som vill lira