Permalänk
Medlem

Navibot SR8950

Är det någon som använder sig av robotdammsugare?

jag är lite tveksam nämnligen men.... pryltokig som man är

http://www.webhallen.com/se-sv/hushall/154087-samsung_sjalvga...

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk

Jag har ingen, men jag vet att dom uppskattas av katter som kan åka omkring på dom.
http://www.youtube.com/watch?v=vf9wHkkNGUU

Permalänk
Medlem

Jag är en svag man...

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Jag har en. iRobot iofs. Kommer köpa en ny så fort som denna går itu. Kan inte leva utan den.

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Jag googlade lite igår och såg att samsungs va betydligt sämre än irobot..

jag ändrade min order till Roomba 780 istället för Navibot

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk

Även jag har tänkt att köpa självgående dammsugare när jag flyttar.

Funkar det bra tycker ni?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Jag får min 8950 förmodligen i morgon, dock så måste jag gå ner till webhallen och byta den mot irobot eftersom dom va för snabba att skicka den, försökte avbeställa ordern igår kväll men dom hade skickat den nu kl 09 såg jag och deras telefontider är 10-16

Vad jag förstår så är irobot 780 bättre än te.x Navibot 8950, någon skrev att 8950 va rent värdelös på en review och då blev jag lite skraj

nåja, i morgon alternativt fredag så postar jag hur städningen har gått med min iRobot

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

vafan jag satt och skrev värsta reviewen här och klickade på "posta", då försvann allt

väldigt kortfattat

+ tar upp MYCKET damm
+ hittade ALLA rum och hörn i lägenheten (79kvadrat)

- fastnar på sladdar och saker på golvet (ganska självklart att man måste rensa lägenheten på sladdar)
- dom två sensorerna som följer med drivs med OLD ASS batterier, sånna där feta som man hade i ficklampor för 20 år sedan)

så denna maskin är riktigt nice! den dammsuger och åker omkring för sig själv och hittar överallt, den puffar lite på stolar men annars sköter den sig utmärkt, stannar framför väggar och snurrar runt så att borstarna kommer åt.

som ett litet test igår så hade jag fått hjälp att sågat 8st hyllplan och spånet lät jag ligga på golvet, nemas problemas rensade upp ALLT.

Jag kommer köra denna 3 gånger i veckan via schemat, ser jag några ställen som den inte kommer åt så har jag en sopskyffel

Visa signatur

Where is my 3080?!