adobe flash krashar hela tiden vill ha en tidigare version hjälp?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Jul 2012

adobe flash krashar hela tiden vill ha en tidigare version hjälp?

Hej kan någon hjälpa mig ta reda på en adobe flash program som inte krashar i webbläsaren för den senaste som jag har nu gör det:( är så otroligt störande, någon som kan länka en tidigare version som inte krashar så vore det jätte snällt Mvh

Shassi Antec twelve hundred | Moderkort | ASUS crosshair V formula | CPU AMD phenom 2 970BE X4 4.1 Ghz | SSD Samsung 840 SSD 250GB | CPU kylare Corsair hydro H80 | ramminnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600Mhz DDR3 | Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII 3GB Grafikkortkylare Arctic cooling extreme 7970 | PSU XFX 750W XXX edition 80+ silver | Högtalare Logitech Z906 5.1 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
#Archlinux
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av compstuff86:

Hej kan någon hjälpa mig ta reda på en adobe flash program som inte krashar i webbläsaren för den senaste som jag har nu gör det:( är så otroligt störande, någon som kan länka en tidigare version som inte krashar så vore det jätte snällt Mvh

stäng av "hardware acceleration" i flash genom att högerklicka på en flashvideo och bocka ur det.

Arch - Makepkg, not war -||- Asus Crosshair Hero VI -||- GSkill 16GiB DDR4 15-15-15-35-1T 3466Mhz -||- AMD 1600x @ 4.1GHz -||- nVidia MSI 970 Gaming -||- Samsung 850 Pro -||- EVEGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- Asus Xonar Essence STX -||- Sennheiser HD-650 -||
Arch Linux, one hell of a distribution.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Jul 2012
Skrivet av Commander:

stäng av "hardware acceleration" i flash genom att högerklicka på en flashvideo och bocka ur det.

Hjälper inte det krashar ändå i webbläsaren vet du någon tidigare version som inte fanns nått krashande innan den senaste?

Shassi Antec twelve hundred | Moderkort | ASUS crosshair V formula | CPU AMD phenom 2 970BE X4 4.1 Ghz | SSD Samsung 840 SSD 250GB | CPU kylare Corsair hydro H80 | ramminnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600Mhz DDR3 | Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII 3GB Grafikkortkylare Arctic cooling extreme 7970 | PSU XFX 750W XXX edition 80+ silver | Högtalare Logitech Z906 5.1 |