[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sistergodiva:

Är sugen på att spela lite i modden med någon/några. Stand alone är kul men jag saknar fordon och grejer.

http://steamcommunity.com/id/sisterray/

Springa är livet!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Skrivet av hznn:

Springa är livet!

Det är mest att med fordon har man mål. Typ som att hitta delar för att få det att funka, eller hitta mer delar när man crashar det. Eller hämta medicin till sin polare som råkar ejecta ut ur bilen i farten och har 200 blood kvar mitt på en väg med zombies på väg mot honom.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av sistergodiva:

Det är mest att med fordon har man mål. Typ som att hitta delar för att få det att funka, eller hitta mer delar när man crashar det. Eller hämta medicin till sin polare som råkar ejecta ut ur bilen i farten och har 200 blood kvar mitt på en väg med zombies på väg mot honom.

Det är en Alpha och en sjuk bra och rolig sån.. Är man 2-4 st och håller ihop är de skitkul även utan fordon... Men dina fordon kmr nog ska du se, patch idag!
Och det är en Alpha som sagt... allt kommer

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Skrivet av hznn:

Det är en Alpha och en sjuk bra och rolig sån.. Är man 2-4 st och håller ihop är de skitkul även utan fordon... Men dina fordon kmr nog ska du se, patch idag!
Och det är en Alpha som sagt... allt kommer

Jo det är klar. Men efter 60 timmar på senaste patchen börjar det bli lite långtråkigt. Spelar SA med några andra och ja, det är skitkul att röjja loss och döda folk etc. Mest sugen på moddet för att jag missat det helt. Tastade en gång för några år sen.

Alla servrar jag hittar på moddet nu är så jävla mesiga dock, typ starta med SD pistol och typ 1000 lagade fordon över hela kartan.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Permalänk

Söker gamla rävar på 35+ att spela med. Har spelat cirka 10 timmar och känner mig hyffsat färsk. Skicka PM om det är av intresse.

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Medlem
Skrivet av devilstar:

Söker gamla rävar på 35+ att spela med. Har spelat cirka 10 timmar och känner mig hyffsat färsk. Skicka PM om det är av intresse.

Jag är 29 år och lirar med en 36åring.... har lirat 70h

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sistergodiva:

Jo det är klar. Men efter 60 timmar på senaste patchen börjar det bli lite långtråkigt. Spelar SA med några andra och ja, det är skitkul att röjja loss och döda folk etc. Mest sugen på moddet för att jag missat det helt. Tastade en gång för några år sen.

Alla servrar jag hittar på moddet nu är så jävla mesiga dock, typ starta med SD pistol och typ 1000 lagade fordon över hela kartan.

Kom en patch idag vilket va rätt gött, va inte längesen dom patcha så bevis på dom lägger energi på spelet och vill fixa saker o ting fort.
Bara njuta av denna patch o vänta på nästa

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Behöver lite folk att spela med då mina vänner verkar tröttnat. Är 25 år lirar gärna med folk i typ samma ålder. Har inte spelat modden speciellt mkt men SA nästan varje dag sen det släpptes. Lirar rätt schyst försöker hjälpa survivors och jaga lite bandits så gott det går. Spelar rätt ofta och typ alla tider på dygnet. Adda nlkar på steam

bytt steam namn
Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som kan hjälpa en stackare med eventuellt brutna ben vid det norra flygfältet ?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | CPU: i7 2600k Kylare: Corsair H100i | Moderkort: Asus Maximus IV Gene-Z | Minne: Corsair Vengance 8GB 1600Mhz | GPU: EVGA GTX780 SC | PSU: Corsair AX 850w | HDD1: Corsair Force GT 120gb | HDD2: 2TB WD Green | HDD3: Samsung 840 256gb | HDD:4 Samsung 1TB | Skärm: Dell U2311H IPS

Permalänk

Någon som har koll angående någon bra Dayz:Mod hive man kan spela på? Har glömt bort alla som fanns, och hittar ingen riktigt tråd att söka i så.. försöker min lycka här!

RIP.

Tak å foerwäg =DD

Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: ASUS ROG Strix B450-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 | RAM: G.Skill Trident Z RGB 3600Mhz 2x8GB

Permalänk
Medlem

Är 24 och ny i DayZ världen, spelar en hel del och lär mig snabbt. Söker någon/några att spela med rätt ofta. Fesk på steam

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

29 år, och ca 400h på DayZ Standalone
Har mick, Skype, egen TeamSpeak server, Mumble osv

Steam: hznhzn1

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

29 år, och ca 400h på DayZ Standalone
Har mick, Skype, egen TeamSpeak server, Mumble osv

Steam: hznhzn1

Du glömnde nämna att du gärna forcefeedar och skjuter newspawns

Någon som lirar ikväll/helgen?

Permalänk
Medlem

är 16 år, spelar gärna lite dayz.
har typ 36h på det.
Adda datorerik på skype

Permalänk
Medlem
Skrivet av nlkar:

Du glömnde nämna att du gärna forcefeedar och skjuter newspawns

Någon som lirar ikväll/helgen?

Smyger man på en och inte svarar med micken får man skylla sig själv

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Smyger man på en och inte svarar med micken får man skylla sig själv

Haha jag kom över ett fält, stannade 10-15m innan er och vinkade! Det är ok att vara bandit, ni behövs

Permalänk
Medlem
Skrivet av nlkar:

Haha jag kom över ett fält, stannade 10-15m innan er och vinkade! Det är ok att vara bandit, ni behövs

Att mörda newspawns är inte att vara bandit. Det är att vara ännu en person som inte har en aning om vad DayZ är.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Att mörda newspawns är inte att vara bandit. Det är att vara ännu en person som inte har en aning om vad DayZ är.

Sant, fel term av mig där. Men det är ju vad de flesta som kallar sig "bandits" i standalone gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nlkar:

Haha jag kom över ett fält, stannade 10-15m innan er och vinkade! Det är ok att vara bandit, ni behövs

Well, det var inte jag som sköt dig.. Jag sa skjut inte och sa ja ville mata han med förgiftad mat, och det är inte bandit!

Skrivet av Eldritzh:

Att mörda newspawns är inte att vara bandit. Det är att vara ännu en person som inte har en aning om vad DayZ är.

Som sagt...

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Well, det var inte jag som sköt dig.. Jag sa skjut inte och sa ja ville mata han med förgiftad mat, och det är inte bandit!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaveAzoicer Visa inlägg
Att mörda newspawns är inte att vara bandit. Det är att vara ännu en person som inte har en aning om vad DayZ är.

Som sagt...

Det är sant och jag ber om ursäkt för min bandit anklagelse. Som ni säger borde jag sagt "person som inte har en aning om vad DayZ är" istället.

Permalänk
Medlem

tjoo. är 28år har lirat Dayz i 51h i skrivande stund.
springer mest runt själv. då mina polare inte sitter uppe på nätterna som jag gör.
skulle vara kul att hitta några att spela med så man slipper springa runt själv och vara rädd att stöta på Bandits

steamID Jofa86

Permalänk
Medlem

Hej! Sök på dayz epoch Taviana om ni vill hitta en bra server för dayz mod, inte standalone. Då jag som många andra hellre väntar tills det spelet blir klart och blir lika grymt som Dayz Epoch
Är 28år och admin på servern.
Välkomna

Permalänk
Medlem

Tja hörrni, någon som är intresserad av en TS3 server med hög kvalité 24/7 för klaner eller gaming? Öppen att ta emot folk och klaner! behöver stresstestas =D

Permalänk

Undrar om någon vill spela dayz med mig fyller 15 i år och jag kan grunderna i dayz är ganska ny men jag använder karta för att hitta ställen osv.. skicka pm till mig om du vill spela!

Visa signatur

MSI Z87-G45 - i5-4670K - CM V8 GTS - 8GB Vengeance PRO - MSI GTX 770 - SSD 840 EVO 250GB - CX 600M - Aerocool X-Warrior - Win 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Att mörda newspawns är inte att vara bandit. Det är att vara ännu en person som inte har en aning om vad DayZ är.

480h spelade på DayZ, så jag tror du har fel där med...

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

480h spelade på DayZ, så jag tror du har fel där med...

Var har jag fel?
Att du har spelat en massa dayz? Eller att du tycker att mörda folk utan någon tanke är att vara bandit?

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

22år gammal här och är rätt ny. Lirat DayZ SA i 24 timmar så jag kan det rätt bra, saknar bara stridserfarenhet. Vill väldigt gärna lira tillsammans med några från Swec (20+) & jaga banditer. Ett stort plus är om vi kan prata via Skype, Mumble eller liknande

SteamID: Surfingonthemilkyway

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

Vore kul om några var intresserade av att spelar lite Arma 3, breaking point/wasteland. Har egen teamspeakserver, respawngaming.se:1337

Söker väl personer som är runt 20.. spelar seriöst men ändå bara för det är kul ^^.

Visa signatur

Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R
Modekort: GIGABYTE GA-Z87-D3
Processor: INTEL CORE i7 4770K 3,5GHz
Grafik: GEFORCE GTX 780 WINDFORCE (3GB)
Minne: CORSAIR VENGANCE (3x4GB)

Permalänk

Spelar gärna, lägg till Norrizalizer på steam så kör vi

21 år mic och allt sådant

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk

Är 19åring som vill lira med några denne påskafton. Vi brukarar vara 3-5 stycken som spelar men skulle velat vara några fler ikväll då vi bara är 2

erre_90 på steam och ersdahl1337 på skype.

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd