Första videon från Battlefield 3: Armored Kill

Permalänk
Melding Plague

Första videon från Battlefield 3: Armored Kill

EA Games släpper den första videon från den kommande expansionen Battlefield 3: Armored Kill. På menyn står gigantiska kartor och mängder av fordon.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Awesome

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Ser så nice ut!

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

helt galet

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

Måste säga att detta ser riktigt roligt ut!

Visa signatur

I7 4790K @ 4.0GHz | GTX 780Ti | Corsair TX 750W/ 80+ | 8GB DDR3 1600MHz | NZXT H440W | Corsair K70 Cherry Red | Corsair Vengance 2100 | Mionix Naos 7000 | Sennheiser HD 558 | Asus Xonar D2 |

Permalänk
Medlem

Öken mappen såg hemskt dålig ut eftersom du inte kommer kunna vara infanterist

Permalänk
Medlem

Såg faktiskt helt jävla OK ut, första gången på ett halvår man blev sugen på att spela bf3!

Permalänk
Medlem

Synd bara att det är EA som är distributör som fuckar upp hela skiten.

Visa signatur

Dell Studio XPS 1640 -> C2D P8600 || Radeon HD4670 1GB || 4GB DDR3 RAM

Permalänk

Snö/berg-banan såg ju kalas ut! Har saknat en snöbana

Permalänk

Usch å fy för Bf3. Man kan inte spela FPS med Clientside Hitreg.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är jag minst sagt nöjd att jag köpte Premium!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Vart så taggad så jag köpte premium

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Wully:

Öken mappen såg hemskt dålig ut eftersom du inte kommer kunna vara infanterist

Det är väl inte riktigt menat för någon karta från "Armored kill", expansionens kärna är just fordon och stora kartor inte infanteri-strid.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Ser fantastiskt bra ut. Det enda som hindrar mig från att uppnå orgasm är det där sista 5 sekunderna........ "preorder MOHW for BF4 beta".............

BF3 har inte ens varit ute ett enda jävla år och de börjar redan göra reklam för BF4. Usch, fy och TVI på EA.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Coolt med bombflyg

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk

ser nice ut
men måste man ha de tidigare expansionerna för att kunna köra armored kill?
har nämligen inte en enda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Det är väl inte riktigt menat för någon karta från "Armored kill", expansionens kärna är just fordon och stora kartor inte infanteri-strid.

Kommer fortfarande vara så att några måste springa runt själva utan fordorn eller i någon sunkigt fordon utan något skydd

Permalänk
Medlem

Hur många gånger om ska man behöva köpa spelet?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

AC-130? den lockade mig!!!

Låkade stav fel?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Öken mappen såg hemskt dålig ut eftersom du inte kommer kunna vara infanterist

ett par polare + soflam + javelin = will work juuuuust fine! Eller jag skulle jag tro allafall

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Verkar riktigt nice !

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk
Medlem

PR för Bf3 detta duger inte ._.

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Atlas Tasume:

Hur många gånger om ska man behöva köpa spelet?

Äh, Battlefield 3 har utan några expansionspaket redan 9 kartor och dom är ganska stora om man jämför med andra spels kartor så som Modern Warfare 3 sen så var ju Battlefield 3 ganska billigt redan vid release (För PC)

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

ett par polare + soflam + javelin = will work juuuuust fine! Eller jag skulle jag tro allafall

Soflam sure funkar bra, Javelin... Den slöa missilen som kanske når målet ibland (glhf att skjuta ner ett flyg)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Vart så taggad så jag köpte premium

hehe köpte mitt nu bara för det

Skrivet av Wully:

Soflam sure funkar bra, Javelin... Den slöa missilen som kanske når målet ibland (glhf att skjuta ner ett flyg)

hoppas man får 2 hele iaf

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Skrivet av PCnörden:

ser nice ut
men måste man ha de tidigare expansionerna för att kunna köra armored kill?
har nämligen inte en enda

Tror inte det. Man kan ju köpa dem var för sig. CQ är däremot väldigt kul. De som jämför med CoD har nog inte spelat CoD.

Permalänk

The awkward moment when you discover yourself sitting with your mouth wide open because of all awesomeness

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Nästan lite BF2-känsla i början på klippet

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Vinterbanor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Äh, Battlefield 3 har utan några expansionspaket redan 9 kartor och dom är ganska stora om man jämför med andra spels kartor så som Modern Warfare 3 sen så var ju Battlefield 3 ganska billigt redan vid release (För PC)

Kartorna i BF3 är riktigt dåliga. Sen saknas modtools, det behövs VERKLIGEN.