Permalänk

SSD hjälp!

Tja, ska skaffa en ny SSD om ett tag, jag vill ha en riktigt schysst SSD, ska kosta 800-1800 då vill jag ha en skitbra SSD, en som man laddar mycket snabbare, kör mest LoL och at jag vill ha en mycket snabbare ladd tid innan matchen, en snabb uppstart på windows vill jag också ha! Länka gärna
-Samuel

Permalänk
Medlem

Tänker inte hjälpa dig hur många trådar ska du göra?

Permalänk
Avstängd

4 trådar om samma sak? Ne, håller med pompa-kumla

Permalänk

Men jag får ju för i helvete inte nägon bra hjälp på de andra trådarna.. Någon svarar bara med "Köp intel SSD" bra, och prisvärd, och får jag inte göra flera trådar? Nejnej, tack så mycket, sweclockers Byebye

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samme1998:

Men jag får ju för i helvete inte nägon bra hjälp på de andra trådarna.. Någon svarar bara med "Köp intel SSD" bra, och prisvärd, och får jag inte göra flera trådar? Nejnej, tack så mycket, sweclockers Byebye

Och vad bättre råd kan du få än Intel? Köp en 520

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samme1998:

http://cdon.se/hemelektronik/samsung_830_series_basic_256gb_s...

Den hade jag köpt utan tvekan. Lite över din budget, men gott om utrymme. Även riktigt stabil!

Permalänk
Medlem

A-data 128 gb för 850 kr ska jag köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samme1998:

Jag får ursäkta, men ditt professionella uppträdande får mig att tro att du är en sån person som vill ha hjälp men inte hjälpa.
Att du lämnar SC tror jag tyvärr inte blir någon förlust.

Lyckad fortsättning!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst pga kvadrupel korspostning*