Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höganäs
Registrerad
Dec 2011

Youtube buggar sönder

Tjena, installerade och byggde ihop min nya dator igår. Och nu har jag ett problem där jag bland annat inte kan trycka på "Svara" knappen på kommentarer på youtube. Jag vet inte vad det är men jag kan nästan gissa att det är det att min dator inte har installerat alla uppdateringar än eftersom jag installerade windows igår, det var ett helt nytt windows så jag vet itne hur många uppdates som jag inte har fått in. Jag har fått in ett par stycken redan iaf. Jag har testan med 3 olika webbläsare och det är fortfarande samma problem. Någon som vet vad det kan vara? eller är det youtube i sig som buggar?

ASUS Z170 PRO | Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB | Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming | EVGA Supernova G2 850W | WD Black 1TB 7200rpm 64MB | Samsung 850-Series EVO 250GB & Samsung 850-Series PRO 256GB | Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 2666MHz CL15 DOMIN. PLAT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långshyttan
Registrerad
Nov 2010

kan nog vara flashplayer som bråkar (nyaste buggade ganska rejält för mig men det fixade sig efter ett par timmar) eller något script som inte funkar helt som det ska för mig funkar det att skriva kommentarer på youtube men man måste klicka en extra gång ibland för att den inte svarar riktigt

Intel I5 2500 max turbo inställt så 3.9 ghz på 4 cores o 4.1 på 1. blandat 16 gb @ 1333 mhz moderkort P8z77-V-LX, gtx 780 msi gaming och nätagg plexgear 600w SSD: 60 gb intel 330