steelseries sensei pro grade mouse problem!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2011

steelseries sensei pro grade mouse problem!

Hej!
Jag har köpt en sensei pro grade mus men jag har stött på ett problem. Så länge jag använder default profiles så känns musen helt ok, men när jag väljer new profile för att skapa mig en egen och ställer in sense m.m. så blir det ett fruktansvärt muslagg som jag inte har en aning om hur jag ska få bort. Jag har nyaste firmwire och jag vet inte riktigt vad jag ska göra...? Finns som har stött på liknande problem eller har en lösning? Känns även som steel series engine där man väljer allt känns väldigt buggigt programmet slutar att fungera händer väldigt ofta..
Mvh Davve

Cooler Master HAF 912 | Gigabyte Gtx 780 | Asus p8p67 WS Revolution | Kingston hyperx 120gb | Corsair 16 gb | i5 2500k | Noctua nh-u12p | Corsair 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2010

Jo Steelseries Engine är ganska seg och kraschar ofta. Installera om Steelseries Engine.

Kommer ihåg att det tog nog en timme i alla fall för att min skulle fungera riktigt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2011

Jag har löst det.. pillade lite med exactlift

Cooler Master HAF 912 | Gigabyte Gtx 780 | Asus p8p67 WS Revolution | Kingston hyperx 120gb | Corsair 16 gb | i5 2500k | Noctua nh-u12p | Corsair 750W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av xdavvex:

Jag har löst det.. pillade lite med exactlift

Please! Har exakt samma problem har hur löste du det?

i7 4790k 4.0ghz /w Hyper Evo 212 | MSI Geforce GTX 980ti Gaming 6GB | 16GB Corsair Veangence LPX Red 1600mhz | Fractal Design Define S |NZXT LED Sleeved RED-Kit
EVGA Supernova G2 750W PSU
ASUS Z-97A