Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Drivrutinsproblem

Drivrutinen slutar att fungera när man trycker på alt gr + 1,2,3 eller 4. Bilden blir grön rosa gul pixlig. Har försökt googlat men inte hittat något.
Har provat med 301.42 och 304.79 där den senaste iallafall återställer sej efter en stund.
Kör med asus 680 gtx cu2 top z77 sabertooth och 3770k

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Du kan ju alltid gissa
Registrerad
Maj 2012
Skrivet av Sigge009:

Drivrutinen slutar att fungera när man trycker på alt gr + 1,2,3 eller 4. Bilden blir grön rosa gul pixlig. Har försökt googlat men inte hittat något.
Har provat med 301.42 och 304.79 där den senaste iallafall återställer sej efter en stund.
Kör med asus 680 gtx cu2 top z77 sabertooth och 3770k

Hmm, vänta det låter som något jag har. Min bild blir som du beskriver din när jag spelar mycket krävande spel men vet inte om det är drivrutinerna eller ej för använt flera olika och ingen skillnad.
Fast du säger att det händer nät du trycker ner alt gr och 1-4 men för mig så händer det som sagt när dator arbetar väldigt mycket en stund (den blir inte överhettad, inte äns nära risk zonerna)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Har inte haft några problem när jag spelat, blev när jag skulle skriva i epostadress. Sen har ja provat mej fram så alt gr + 1 2 3 4 så fuckar drivrutinen ur.