Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Thorulk:

Saken med Razer är att antingen får du det bästa gamingverktyget du någonsin kunde drömma om, eller en blöt påse svinskit som du inte ens skulle ge till din värsta fiende.

Det finns knappt några "Ja Razer är väl okej", det finns "Jag undviker Razer" eller "Jag avgudar Razer".

Tror det finns väldans många måndagsexemplar. Jag har en Razer Deathadder (inte respawn då) som är så brutalt använd så gummit börjar bli bortnött. Då beror det inte heller på dålig kvalitet, den har används i mer än 5 år. Under dessa 5 år har jag raidat större delen av tiden på WOW. Om PETA hade funnits för datormöss hade jag blivit brandbombad som jag behandlade skiten. Köpte en RAT 9 nu men tjejen tycker den "ser häftig ut" så hon ska få den till nya datorn. Känns lite skönt att byta tillbaka till min gamla Deathadder igen om jag ska vara ärlig. Funderar starkt på att köpa en ny sån o skicka tillbaka den gamla till Razer med en lapp där de står "Tack o bock, färdig med den här nu".

Känns inte rätt att kasta bort sån kvalitet.

Deathaddern har verkligen fin design, älskar hur de har skålat knapparna, synd bara att det känns som man måste ha tur för att hitta ett ex som håller, alla mina bekanta har problem med sina scrollar, även en av dom som har problem med dubbelklick.

Köpte Zowie EC1 i hopp om att det ska vara bättre, men det verkar vara samma skrot och korn, bara det att det är lite annorlunda design på EC1an. Har haft ovanstånde problem även på mina Zowie möss.

Kanske blir att köpa sig en deathadder och hoppas på att den iaf går sönder under garantitiden, så man bara kan gå till en lokal butik och köpa för att kunna göra RMA lättare.

Permalänk
Medlem

haft 3 razer möss på 5 år, vet inte om det är bra eller dåligt, alla har gått sönder efter ett tag. dock spelat hårt med dom men nu har jag köpt en steel series sensei, om den håller längre än 2 år så hurrar jag för den har rätt skön form den med!