Hur Många? [har slutat spela Diablo III]

Permalänk
Medlem

Spelade i 16H, klarade det med några kompisar på normal, sedan så har man inte rört skiten igen.
NEJ det var verkligen inte är värdig uppföljare.

Visa signatur

[i]Those who don't understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly. – Henry Spencer [/i]
[i]“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs,
while the Universe is trying to create bigger and better idiots.
So far the Universe is winning.”
[/i]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Det hänger knappast på hur länge man spelat då det finns en hel del som spelat alla Diablo-spel när de kom ut och ändå är nöjda.

Om man nu utvecklat sin spelsmak så är Path of Exile rätt förlegat även det i spelidé. En del är fräscht, en del annat är tankar som var rådande för 10 år sedan. Och gillar man Baal-runs så vet jag inte om man bör skryta om utvecklad spelsmak.

Oftast undviker man bäst att framstå som fånig om man står för sina åsikter rakt av, utan att försöka hävda att de som tycker olika är barn osv.

Jag vet inte riktigt om jag ska svara på det här i och med att ditt svar var bara omoget rätt av. Så förstår inte vart du vill komma. Men gör det iaf.

Vadå skryta? Herregud, det är inte jag som skapat spelet. Dock är det lite fel tråd att skriva om andra spel, men det blev lite offtopic när folk började prata om andra spel så då hängde man på.
Att folk tycker olika är helt okej, och gillar jag Baal-runs, så ska jag väl få göra det? Om du inte gillar det, det är din sak. Det var vårt s k "end-game", tills Uber-Trist kom. Det var socialt, man gjorde dem tillsammans. Det var sällan man gjorde dem i ensamhet. Jag står mycket väl för mina åsikter och jag hävdar ingenting.

Du verkar försvara Diablo, gör du det, det är upp till dig, men då får du vara med på att det finns olika tankar och åsikter som både är negativa och positiva, och som inte alltid håller med i vad du säger och tycker. Och dem kommer från olika människor, unga som äldre. Jag gör min röst hörd precis som du gör med din.

Och om du inte gillar Path of Exile, gör inte det då? Jag bryr mig inte om ifall du inte gillar det. Du får gärna säga dina åsikter och tankar om saker och ting, men gör det isf på ett mognare sätt ifall du vill förvänta dig svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skmzarn:

Jag vet inte riktigt om jag ska svara på det här i och med att ditt svar var bara omoget rätt av. Så förstår inte vart du vill komma. Men gör det iaf.

Vadå skryta? Herregud, det är inte jag som skapat spelet. Dock är det lite fel tråd att skriva om andra spel, men det blev lite offtopic när folk började prata om andra spel så då hängde man på.
Att folk tycker olika är helt okej, och gillar jag Baal-runs, så ska jag väl få göra det? Om du inte gillar det, det är din sak. Det var vårt s k "end-game", tills Uber-Trist kom. Det var socialt, man gjorde dem tillsammans. Det var sällan man gjorde dem i ensamhet. Jag står mycket väl för mina åsikter och jag hävdar ingenting.

Du verkar försvara Diablo, gör du det, det är upp till dig, men då får du vara med på att det finns olika tankar och åsikter som både är negativa och positiva, och som inte alltid håller med i vad du säger och tycker. Och dem kommer från olika människor, unga som äldre. Jag gör min röst hörd precis som du gör med din.

Och om du inte gillar Path of Exile, gör inte det då? Jag bryr mig inte om ifall du inte gillar det. Du får gärna säga dina åsikter och tankar om saker och ting, men gör det isf på ett mognare sätt ifall du vill förvänta dig svar.

Jag skrev det jag gjorde för att du gjorde ett inlägg om att D3 var för yngre som inte har höga krav för de inte varit med om något. Med lite självinsikt ser du nog min poäng, och att det inte var vad du verkar tro. Det jag skrev om PoE var relaterat till att du sitter på en hög häst och pratar om utvecklad spelsmak.

Huruvida du gillar D3, PoE eller något annat spel bryr jag mig inte om utan det var din attityd jag kommenterade.

Permalänk
Medlem

Lagt av för nån vecka sen, det höll inte vidare länge.
Blir väl till att återvända för en eventuell expansion, för det var ju trots allt med LoD som Diablo 2 blev bra....

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk

nu börjar det bli dags att sluta,
Demonhunter kör samma crossbow sedan mitten hell i inferno act2, och börjar bli segt att aldrig få fatt på någon skaplig pryl, o pengarna jag har räcker bara till en påse nötter, och farma i act 1 inferno har inte gett något alls, blää

Permalänk
Medlem

Slutade för längesen. O jag har spelat d2 sedan det kom ut..

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Slutar nog from idag. Lagt 900kr på gear på RMAH som inte ens hjälper mig att ta mig igenom Act 2 Inferno -.- *klantskalle*

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

ja har slutat spela helt iaf, detta skrev ja i d3 forum

Citat:

ok, i buyd d3 on relese date and i playd,

Wizzard 60* (79H 24m)
Witch Doctor 19* (5H 27m)
Monk 55* (61H 44m)
Deamon Hunter 24* (11H 57)
Barbarian 30* (7H 56m)

Collected: 2,4M gold... and people sell !@#$ty items for 2m on AH...

I play for many hours and got bored allot, nothing you can do... only gold "Auction House" is overpriced...
And you can't place your own stats.. no runes, no offline game, and error 37 ofc

thx for me,

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Jag har slutat spela pga att det saknar något som d2 hade.

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Jag spelar lite då och då. Jag är något av en periodare när det gäller spel.

Permalänk
Medlem

Jag återkommer när de lagt till pvp och när de släpper en expansion med nytt content.

Nästa vecka släpps sleeping dogs

Permalänk
Medlem

jag slutade för typ 5 veckor sedan. Tycker inte alls det finns något att sträva efter efter några veckor..

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk

Spelade en och en halv vecka, kom till Diablo Inferno med min softcore och runt level 40 med min HC.

Permalänk
Skrivet av johanchrister:

nu börjar det bli dags att sluta,
Demonhunter kör samma crossbow sedan mitten hell i inferno act2, och börjar bli segt att aldrig få fatt på någon skaplig pryl, o pengarna jag har räcker bara till en påse nötter, och farma i act 1 inferno har inte gett något alls, blää

Skrivet av Mocka:

Slutar nog from idag. Lagt 900kr på gear på RMAH som inte ens hjälper mig att ta mig igenom Act 2 Inferno -.- *klantskalle*

Tyvärr är spelet designat på det sättet att man tvingar folk att använda AH - och allra helst RMAH - för att fortsätta med deras content. Har aldrig hittat på något riktigt bra för mina gubbar. Alla upgrades har jag i praktiken anskaffat via AH.