Apple håller presskonferens den 12 september – Iphone 5 i antågande

Permalänk
Melding Plague

Apple håller presskonferens den 12 september – Iphone 5 i antågande

Den som väntar på nästa Iphone kan pricka in den 12 september i almanackan. På det datumet håller Apple presskonferens och mycket tyder på att huvudnumret är en ny mobiltelefon.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

finally!

Permalänk
Medlem

Blir nog inte att uppgradera då jag har en aJfån ssss

Visa signatur

Ryzen 5950x | RTX 4090 | 64GB 3600Mhz| WD Black sn850 2TB
NAS: Unraid | 8GB 2133Mhz | ASRock C236 WSI | Intel G4600 | 32TB WD RED
YT:youtube.com/patan77xd IG:instagram.com/patan77 Webwww.patan77.com

Permalänk
Medlem

då har man detta markerat i sin kalender skall bli skönt att äntligen uppgradera sig till en smartphone

Permalänk
Medlem

Var ganska snygg ändå.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att mobilen ser lite efterbliven ut med facetime-kameran i mitten?

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Tycker verkligen de borde bättra på designen om det där är den slutgiltiga designen. Baksidan ser verkligen inte stilren ut - men bättre än glas är det väl i alla fall...

Permalänk
Medlem

Ge mig!!! Tänker fan inte köpa den i butik, palla köa. Undrar om Telias servrar pallar pressen, failade hårt när iPhone 4 släpptes!

Permalänk
Avstängd

Baksidan ser förjävlig ut. Hur tänkte Ive när han lät 2 helt olika färger skära sig sådär. Hoppas att detta bara är en prototyp.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

Trevliga nya finesser! Men är det värt att byta från min 4 år gamla sony ericsson dumbphone....? Nä.

Permalänk
Medlem

Smartphones känns så jävla onödiga på något sätt. Var nöjd med att jag kunde streama musik + kolla mailen på min Iphone 4 lol

Permalänk
Medlem

Den var inte vacker!

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Vill se en ny Mac mini, tappade intresset för iPhone för ett bra tag sedan.

Permalänk
Avstängd

Början på slutet hos Apple ''The ship is going down!''

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

Ser nog bättre ut än på bild, brukar bli så med aluminium

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Vilken tur att mitt abonnemang till min iPhone 4 tar slut den 3e september
Blir en uppgradering för mig vilket som

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygarfisken:

Är fyran så dålig att du väntar på en nyare?

Permalänk
Medlem

extremt ful..

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

Ryktet om en mindre iPad har cirkulerat lika länge som iPaden existerat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Är fyran så dålig att du väntar på en nyare?

Jag gör det iaf, lagar som fan. Kan inte ha 20 apps igång samtidigt som jag har 8 flikar uppe i browsern. För lite minne helt enkelt, ska man även spela musik så är man körd!!

Permalänk
Medlem

Blir nice med en ny.

Permalänk
Medlem

Tror mer de diskuterar vilka företag de ska stämma för att få mer uppmärksamhet.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Smartphones känns så jävla onödiga på något sätt. Var nöjd med att jag kunde streama musik + kolla mailen på min Iphone 4 lol

Vilket kräver en smartphone?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Jag gör det iaf, lagar som fan. Kan inte ha 20 apps igång samtidigt som jag har 8 flikar uppe i browsern. För lite minne helt enkelt, ska man även spela musik så är man körd!!

Eh, varför kör man 20!! apps samtidigt på en telefon?

Permalänk
Medlem

Och så kommer det självklara gnället om att en ny iPhone kommer även om ni inte ens vet om hur den kommer bli.
Ni personer roar mig, förstår inte hur ni kan vara kroniska haters, varför ens bry sig?.
Gå tillbaks till Android tråden!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Eh, varför kör man 20!! apps samtidigt på en telefon?

För att jag kan ? Multitask är viktigt, för mig iaf!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SideWinder86:

Början på slutet hos Apple ''The ship is going down!''

Ja, det går ju väldigt dåligt för Apple nu right?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd

Börjar tröttna på min Iphone ordentligt och hoppades att 5an skulle ha bra mycket större skärm,Och en massa annat godis!

Dax att byta märke helt efter den här videon! Finns en diagnos för dom som tycker om samma samma samma ,för det är precis det
som Iphone varit sen 3G.Vad är nytt? inte ett skit egentligen! Mjölka pengar är vad det handlar om!

Är inte ute efter en Iphone 4 med annat skal!Utvecklingen tycks ha stannat hos Apple ett bra tag nu! Tur det finns korkade konsumenter!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RepZi:

Jag gör det iaf, lagar som fan. Kan inte ha 20 apps igång samtidigt som jag har 8 flikar uppe i browsern. För lite minne helt enkelt, ska man även spela musik så är man körd!!

Tror du missuppfattat hur appar fungerar på en Iphone. Du har inte 20 appar igång. Du har några stycken igång. Resten är i frozen state tills du växlar över till dem. Då startar dem där de var när du lämnade dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Tror du missuppfattat hur appar fungerar på en Iphone. Du har inte 20 appar igång. Du har några stycken igång. Resten är i frozen state tills du växlar över till dem. Då startar dem där de var när du lämnade dem.

Varför slukas minnet upp så fort då? Går inte använda min när jag gör så.